Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 3315 ggr
[dagdrommarn]
0

Ringklockan gick igång.

Jag vaknade av att ringklockan som varit sönder i flera år plingade fast när jag tänkte efter så kan jag hört det lite på avstånd, som att det var inne i huvet på ngt konstigt vis men väldigt tydligt. Hundarna reagerade med och började skälla och morra mot dörren men ingen var där=/ Har ngn varit med om att man hört ljud tydligt, men från insidan av huvet..?usch jag låter psykisk sjuk kanske men jag har ju hundarnas reaktion som backup=)

[mia-38]
0

Andarna kan få för sej att just ringa på dörrklockor. Jag har vart med om detta ett par gånger. Till slut så fick jag skruva bort den.

[dagdrommarn]
0

#1 okej hehe=) men kan detta hända trots att ringklockan vanligvis inte fungerar? Jag har fått en uppfattning om att andar kan utrycka sig genom att utnyttja "minnen". Att ringklockan en gång i tiden har fungerat och att dom kan repetera ljudet från den tiden..kan det stämma?bara en teori som jag klurat på=P

[mia-38]
0

#2 Det har jag inte tänkt på faktiskt….Förvånad Det slutade ringa på min när jag hade kopplat ur den…
Vet tyvärr inte om de kan göra så att det ringer igen även när det är trasigt…

[dagdrommarn]
0

#3 jag började fundera på det efter att jag såg på det okända, dom nämner ofta att minnen sitter kvar i husen som man kan uppleva osv…hmm..

Nu var ju inte min ringklocka urkopplad så han/hon kanske kan mixtrat med den ändå=) Det är bra för man ska ju inte ligga o sova på soffan mitt på dagen hehe

[mia-38]
0

hahhahha…de tyckte nog att du skulle stiga upp och inte ligga där och lata dej..hahahaFlört

[dagdrommarn]
0

jaa jag gör det allt för ofta haha. skulle vara bra om dom gav en en kick i rumpan på samma gång;-)

Choklad
0

De kan "göra" ljud i ens huvud, sådana som du lätt känner igen.

Man kan höra ljud så som du säger, ingen knasigt  med det alls. och hundarna hörde ju det också…

U R us