Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 529 ggr
Anett
0

Öppen på natten

Varför är jag mer öppen på natten?

Jag drömmer sanndrömmar, alltså sådant som sedan händer. Jag får besök av andevärlden, oftast nyligen avlidna som har något buskap jag skall framföra ed.

Jag skriver också saker som jag efteråt är förvånad över att jag kunnat skriva, eftersom jag inte besitter de kunskaperna egentligen. Många gånger är det som om jag inte finns utan bara skriver. Nästa dag ser jag med förvåning på vad jag gjort/skrivit. Osv osv!

Varför blir det så på natten och inte alls på dagen lika mycket??

EwaKristina
0

Det är för att man är mer avslappnad,och då ökar mottagligheten.Oh var glad över skriften du får.kallas för Inspirerad skrift.Din guide/hjälpare ser till att du kan skriva ner det du behöver höra eller vidarebefodra till någon annan.Själv har jag vad jag kallar Inspirerat tal,då pratar jag med mina elever direkt via andevärlden om saker de behöver höra och jag får samtidigt en vilande  blick då detta kommer.Och det är då min guide som träder in mycket starkt.När detta händer vet jag knappt efteråt vad jag sagt.

Anett
0

Aha, så det finns ett namn för det till och med!! Det att någon talar igenom en händer med min mamma ganska ofta, men hon blir lite annorlunda då också, får en mer bestämd röst och talar väldigt tydligt och utan omskrivelser osv. Jag har lärt mig höra det.

Ja det är fantasiskt detta, vilken ynnest att få vara detta instrument. För jag känner mig som ett intrument när jag efteråt bara häpen kan se vad som står i texten.

Men man kan väl ha mer en EN guide? Känns som om jag har ett helt gäng runt mig.

Elisabeth-J
0

#2 Man har flera guider och andra som vägleder oss. Håller man på med healing har man en healingguide t.e.x. Vi har guider som leder oss för olika ändamål. När det sker väldigt mycket kring dig har du säkert fler med dig samtidigt så du behöver nog ditt gäng nu.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Det kan även kallas automatskrift.Kolla lite om du kan,hur du känner dig innan du startar och sen oxå kan du kolla om du känner igen handstilen,är det din egen eller någon annans du känner igen,det kan vara en övergången släkting som försöker förmedla budskap eller någon av dina guider…..

Anett
0

Alltså, jag klarar inte att skriva med penna pga artros mm så jag skriver på datorn. Jag skriver på ett dokument med en massa olika områden och ämnen. Så när jag sätter mig så brukar jag titta på vad jag vill skriva om. Sedan nästa dag så har jag skrivit om en massa annat.

MEN jag har inte fått någonting så länge jag åt mediciner nu under ett par år. Jag kom in akut hösten 04 och sedan dess har de proppat mig full med diverse tabletter som gjort att jar inte varit mig själv. Så kring nyår packade magen ur fullkomligt och jag har sedan dess inte tagit en enda tablett. Så NU har allt kommit på mig igen. Nästan som om jag skall ta igen "de förlorade" åren. De riktigt bankar på mig att sätta fart. Och visst, det är ok, nu är jag med igen!

Elisabeth-J
0

#5 Välkommen tillbaka!!! De har tydligen väntat länge på dig :-)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus