Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 4567 ggr
addem
0

Hjälp!

Nu kommer jag med ljudfiler som kommer få vissa att hoppa i taket. De vanliga personerna kommer höra vanligt duns och steg. De andra som hör andar och väsen lite mer, kommer få en chock.

Diskutera gärna va det kan vara.

Winzip/winrar kan behövas för att öppna upp filen, i filen finns 5 ljudklipp.

Inspelat från 23-05. Det flesta klippen är från tidpunkten 02-04.

addem
0

Jag bor ensam, dörren som hörs är den i hallen. Där finns också en trappa ner som leder till ingången i lägenheten.

addem
0

*bump*

casandra70
0

sorry,hör inget mer än de "vanliga#människorna…..men skulle snarare tolka det som ett evp ifrån då du själv sover, med andningar o andra omedvetna ljud.

däremot så hörs ju knackningar mm om det nu inte är du själv som orsakar dem……Har själv spelat in evp ifrån mitt sovrum då jag sover o får då höra de värsta ljud.så ditt inspelade evp kan tyda på att du har besök om du själv är medveten om att DU inte orsakar ljudfenomenen…..

casandra70
0

ps hörde en röst oxå som sa ett namn typ annika el liknande(lyssnade bara en gång)så vet ej om jag hörde rätt ens…………….

bara du själv vet ju om du spelade in detta seriöst el ej……

addem
0

Jag är lika seriös som vilken person som helst när det gäller andliga fenomen. Om du lyssnar så hör du att jag ligger och sover och rör på mig varje gång det händer någonting.

Jag har själv testat om jag råkar lägga ner foten på golvet? Men det låter för mycket och skulle orsaka ett annat typ av ljud.

Det 'vanliga människorna' är inga människor då jag låser dörren där nere. Och som man hör så låter det från köket, annars skulle jag hört grannarna gå upp senare runt 7-9, som inte hörs alls.

Tacksam för svar.

addem
0

Jag har även spelat in i natt, inte lika mycket ljud men fortfarande fotsteg bredvid mig och i hallen, som om någon går med skor. Om det hade vart en människa, hade man hört stegen enda från hallen och till mig, men man hör endast ett fåtal steg tyvärr. Så ja.. visst är det nått.

Det är ingen som har lyckats förklarat det.

addem
0

*bump* Skulle va kul att höra någon som vet va dom säger. Även de vi andra inte hör.