Healing
Ibland när jag ger healing har jag börjat gråta eller så har jag varit nära till tårarna.
Hur kommer det sig,går man in i den andres(den som får healingen) aura?
Eller vad är det som händer,nån som vet?

När man ger healing känner man av personernas energier och det påverkar oss på de sätt personen mår. Efter en behandling är det viktigt att sätta sig en stund och låta andras energier lämna sin egen kropp och aura.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Appropå healing, kan man få healing om man känner sig trött och behöver energi ???
Hmmm, som när jag gick en kurs i medial utveckling i Kalmar i höstas…. Då skulle vi öppna våra chakran (jag hade ingen aning om vad det var innan) då kände jag mig ledsen utan att veta varför…. Varför reagerar man på det sättet?? Det blev så de första kanske 3 gångerna vi skulle "öppna upp", sen släppte det…

#2 Ja då behöver du healing för att få nya energier :-)
#3 När du öppnar dina chakran så startar du upp processer i ditt inre som kan ge sig i uttryck i olika känslostormar.
Elisabeth
Tack för svaret
#4 Ok, finns det någon man kan få distans healing av här eller vart vänder man sig ?? kostar det pengar låter kanske knäpp nu men jag vet ju inget om sådant =)
Hade influensa för ett tag sedan och känner att jag inte riktigt blivit mig själv ännu efter det.Bli ibland också lite vårtrött fast jag bara älskar och välkomnar ljuset, vet inte riktigt vad det beror på.
Man kan få abcent healing dvs distans healing, avstånden spelar mindre roll. Kontakta ngn du har förtoende för eller leta efter en healer. En viktig sak är att man tror på det oxå.

Oftast är det ju så att ens hjälpare/Guider hjälper till så gott det går för att man ska förstå vad det är med den person som man ger healing,dom försöker att "välja" ut ett sådant förklarings sätt som dom tror passar just DIG..,och ofta fungerar det ju men det måste ändå MYCKET träning om och om igen för att man ska bli så duktig som möjligt,för att man ska kunna ge så bra förklaringar om vad som kommer fram vid healingen.
Nu finns det ju oxå många som tycker att healer man så healar man! då ska man inte ta emot budskap samtidigt,men det tror jag personligen kan ge låsningar i utvecklingen..så jag tror på att jag blir visad till det sätt som jag kan göra bäst nytta här i denna värld,,,(;
Jag arbetar varken som healer eller medium men "fuskar" ibland med några få utvalda vänner.
Ofta rinner mina ögon när jag kopplar upp men jag skulle inte säga att jag gråter även om det måste se så ut för andra. Det är bara ett fenomen som uppstår när jag får kontakt/förmedlar energi. Fast inte alltid, kanske beror det på hur stark mottagningen är?
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
Nu skulle jag verkligen behöva healing ….. för nu är jag sjuk IGEN i feber extrem hosta och förkylning , hann aldrig repa mig från influensan förrens det kom en ny .
Och jag som ska på kryssning nästa onsdag nu kanske jag inte orkar …=((((

#10 Jag tror att det bästa nu är att låta förkylningen ha sin gång. Eftersom du inte tillät det riktigt förra gången så fick du en ny och meningen är ju att du ska gå igenom den. Det är inte alltid det är bra med healing, vissa saker måste man gå igenom för att sedan släppa, annars ligger det kvar i din kropp och skapar andra besvär. Gör det så ska du se att du kommer med på kryssningen frisk igen :-)
Elisabeth
Ok bara att vänta ut eländet då ;)

#8. Ja Sol-Angeliqa du är klok du.Önskar att alla tog till sej sina egna sätt såsom vi blir instruerade från Andevärlden.Det viktiga är ju inte vad andra gör,det viktigaste är att du går på din egen känsla,precis som du beskriver.Jag blir lite till mej av glädje då jag ser att människor litar på det de får/känner*L*