Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3703 ggr
Lena10
0

Tyda min dröm..

Hej!

Jag undrar om det finns någon som kan tyda min dröm jag haft för några dagar sedan? Kan inte släppa den. Drömde om att jag och sambon åkte bort. Han hade ordnat så att det skulle komma hem en snickare och bygga om köket. Jag hade nämnt en svart vägg (en som man kan skriva på) när vi kom hem igen så var hela köket ombyggt fint men allt var i svart. Det var inte fint. Jag ser det svarta köket framför mig och kan bara inte släppa det. Kan någon hjälpa mig att tyda min dröm?

Tack på förhand

Glimtar
0

Vad kände du för känsla när du såg det svarta köket i drömmen?

Lena10
0

Jag kände "oj svart kök kändes inte bra alldeles för svart. Samtidigt som jag inte ville visa min sambo att jag var missnöjd men det fick han reda på senare i drömmen.

Glimtar
0

Du är missnöjd med något, något som inte känns bra, något som du försöker dölja för dig själv. Du kommer bli medveten om vad det är.

Choklad
0

Köket är ju husets hjärta, sägs det ofta. Och i ditt inre kök så har du svårt att se hur det ser ut, för allting är svart.

(Jag vill tillägga att detta troligen inte handlar om din sambo, utan enbart dig själv.)

I själva det viktigaste i ditt liv så är det något som du inte ser.

Detta hände när du inte var uppmärksam och nu känner du dig överrumplad över att du inget visste om att det skulle börja om på nytt. jag tror att du känner att något inom dig hände för snabbt och att du inte är förberedd på det som nu sker, därför väljer du att inte se vad som egentligen pågår och lämnar över jobbet till ditt logiska och praktiska tänkande Jag.

Men den del av dig som är mera andlig och intuitiv, känner sig förbisedd.

och du går inte med på det, egentligen.

Jag tror att du ska lyssnar mera på vad din intuion säger dig. Låt inte logiken ta över för mycket.

Ta du en vit krita och skriv på väggarna , precis just vad du vill att där ska stå. Det är kanske dags att skriva upp dina önskningar på dessa svarta väggar?

Så att de blir som du vill ha dem?

Ibland kanske det kommer upp obehagliga saker, men du kommer att klara av dem.

Skriv med lite röda, blå och gröna och gula färger också, så att du kan få kraft av dem.

Kanske du ska ta och göra något kreativt?

Som att måla eller sjunga eller något annat?

U R us

Lena10
0

Tackar så mycket för tolkningen :)