"Väntrummet"
Tio dagar efter att min son gick bort var jag i ett så svårt tillstånd att jag inte vistte vad.. Jag skrek som ett "skadeskjutet" djur. Jag tittade upp mot himlen och bad Patrik förtvivlat om hjälp. På natten kom han
Jag låg i soffan när "någon" sa till mig att lyfta på huvudet och vända mig om. där kommer Patrik gående i blåa badbyxor,brunbränd med svarta solglasögon och en allvarlig min. Han tittade på mig hela tiden när han gick mot väggen och jag följde han med blicken tills han försvann. Jag sa TACK PATRIK med tårarna rinnande.
Han hörde mig,kom,visade sig och gav mig kraft trots att han inte var redo.
Tänkte på detta efteråt med solglasögonen och denna allvarliga min och förstod då att han var i "väntrummet" men han kom ändå för att ge tröst! Sen dess har han kommit 4 ggr till med jämna mellanrum.
Sänder värmekramar till er alla som är "drabbade" på ett eller annat sätt 
Bästa Kath
Han kom när du bad om det. Det finns ett bra sätt för att hitta lugn o harmoni. hitta sig själv i saknaden, det är Meditation. Där får man svar till det man söker. Ta väl hand om dig.
kramar Medium
Tack! Det är precis det jag försöker göra nu,hitta mig själv,lugnet och harmonin genom att meditera. Tror fullt och fast på att svaren finns där. Har ju redan fått gensvar..*L*
Tack för omtanken
Kramar
Fascinerande angående Patrik! Önskar dig allt gott o värme från en medmänniska. Ljus o kärlek från mig till dig o Patrik. /susanne