Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 3393 ggr
melany
0

fick "besök" inatt

fick " besök" inatt..

Hej…

jag känner att jag vill skriva vad som hände inatt, ni som känner till mina upplevelser sen innan vet att jag fått riktigt besök ca 4 ggr nu sen jag öppnade upp mig i våras, elr en gång i höstas med när jag flytta in här och såg något svart komma farandes mot mig och lägga sin hand på mitt huvud.. blev ju livrädd då och skrek åt den att låta mig vara.

alla dessa gånger har skett runt 04-05 tiden, man är mest mottaglig då. när man ligger mellan dröm och verklighet…men fått svar av medium om alla ggr…

fick även svar på det där jag brukar känna… jag känner energi vågor och en varm känsla i hela kroppen… alltså VÅGOR… och idag skrev hon mediumet att det är energi vågor..jag fyller på mig själv när jag behöver det och det är det jag känner av =)

men iaf… inatt fick jag besök igen… blev ganska rädd ja..jag skriver ner den här… om någon får upp någon känsla elr vet vad det kan vara så skriv gärna:) nyfiken.. någon som upplevt liknande??

"

jag la mig sent.. typ 4. var sjukt trött.. jag låg och höll på med mina chakra stenar… hade ju feber så jag bad om beskydd och sådär,pratade högt och så bad jag till mina guider och så, tänkte om dom kund ege mig lite healing och så och med hjälp av stenarna,la dom på magen ett tag. iaf så somnade jag.Senare vaknade jag av att jag hörde bankningar… reagerade och kom och tänka på förra gången jag hörde bakningar… och skulle lyssna till min inre röst…

sen vaknade jag igen av att jag låg på sidan med huvudet mot väggen, jag kände ett tryck vid benet och det kändes exakt som någon låg bakom mig och höll om mig.. på något sätt får jag för mig att det är mitt ex…(samma trygghets känsla typ) sen ser jag att jag lyfter från sängen..jag svävar en liten bit ovanför så jag säger … "  "X"(Hans namn), kolla jag svävar" men fick inget svar…sen slår det mig att jag är ensam.. (alltså helt medveten) om att han inte är där och då förstår jag att det är något annat..känner trycket mot benet och jag har även svårt att prata , känner mig halvt paralyserad..jag vänder mig om och ser något bredvid mig och på något sätt lyckas jag knuffa ner "den" från sängen…och jag håller i mina stenar och säger högt .. " försvinn, gå till ljuset, jag er om beskydd och bla bla" ( jag var skit rädd)iaf så står " den" bredvid sängen och jag ser inte ansiktet men konturerna  inte så lång, ganska kort och lite bredare ansikte..och "den" börjar dra i mig som den ville att jag skulle med..upp ur sängen.. men jag höll i stenarna och var skit rädd…och sa massa saker.. då försvann den..

nu har jag skrivit till ett medium ang detta …

vad tror ni att det var ???:S

detta är 4e gången dom kommer sådär…"

Förvånad

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"