Själv klart kommer jag att nita fast mig i soffan den tiden. Läste att det är avsnitt 10 av 13
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Segt det är att titta på programmet. Liv- och andelöst tycker jag men det är bara jag det som har svårt för att förstå att det är något att nagla fast sig i soffan för. Tråkigt program som jag trodde skulle vara intressant.
#2 Kvällens program måste jag hålla med dig om att det var rätt tråkigt=P Inget illa menat mot Vendela, hon verkar så snäll men avsnitten med terry evans är aldrig tjatiga=)
Missade det idag… Men det går väl på internet?
#4. Det går i repris men vet inte vilken dag och tid.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Jag har stor respekt för medium MEN dagens avsnitt var pinsamt!! Allt det som hon sa hade jag och min man oxå kunnat säga utan för den sakens skull vara medium…Pinsamt var ordet!
pinsamt….segt……tråkigt…….sägs det i inläggen ovan,
Men - det är ju så här det ÄR ibland! Livet, vardagen, spökerierna (eller vad man nu vill kalla dem) "Vanligt" liksom.
om vartenda program var fullt av spektakulära sensationer - DÅ skulle jag börja undra! Nej program som detta höjer i själva verket trovärdigheten. Det är "vanligt" ibland, det är t.o.m. segt ibland, det är inte alltid WOW! Och vad som gjorde det extra "vanligt" var kanske också att den här familjen var så väldigt sansad (även tjejen som ringt till programmet) och inte alls ville ha bort sina andar. De tog det med ro helt enkelt. Jätterar familj. Och ett beskyddat hus.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Har inte efterlyst spektakulära sensationer utan ett intressant program. Avsnittet var inte intressant, tillförde inget och lockar inte till mer tittande. Det var trögt och är det så här alla program är är det pinsamt att det finns dom som tittar på det vecka efter vecka. Lika ointressant som den rubrik Expressen hade häromdagen om Laila Bagges rumpa och lika pinsamt att journalister tror någon vill läsa om rumpan. Har inte med att göra om det är en jätterar familj eller inte. Hur intressant vore det om alla jätterara familjer fick en tid på tv varje kväll för att visa upp sig? Och hur vet du att huset är beskyddat och vad innebär det?
#8 vad som är intressant eller inte är en fråga om tycke och smak eller hur? Ett program av denna karaktär blir som det blir, ibland kraschbombang, ibland jaha? och ibland något annat. Jag skulle inte vilja att programmakarna började göra programmen "intressantare" för att fylla ev sensationslystnad.
Detta är program som hjälper familjer med "spök"hus och kan inte jämföras med pseudonyheter som kändisrumpor, som du jämför med.
Att huset var beskyddat var en kommentar som Vendela fällde i början. Enligt vad jag antar betydde det att det fanns inget farligt eller illivilligt där, bara någon osynlig som vill de boende väl och är med på sitt sätt.
Nog kommenterat för min del.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag förstår hur du tänker Mag-cat men just när Vendela är med i programmet så tycker jag det blir så här-pinsamt. Jag har aldrig sett ett enda program med henne där jag får känslan att hon är trovärdig. Fast det viktigaste är ju att klienterna får hjälp och att dom är nöjda och inte vad jag tycker;-)
# 9
För att mediet sa att huset är beskyddat så är det beskyddat. Ok, bara så jag vet men skulle vart intressant att veta hur du tänker själv vad det betyder att ett hus är beskyddat. I mina halvskeptikeröron låter det konstigt att bara anta att ett hus är beskyddat utan att veta hur det kan vara det, andliga securitasvakter eller vad är det som menas och hur många måste dom vara för att beskydda ett hus. Jag raljerar inte utan undrar seriöst vad som menas med ett skyddat hus och på vilket sätt det är skyddat.
Jag påminde om programmet men själv så somnade jag strax innan det började så jag missade.
#4 på tv4+play kan du titta på programmet.
#12 Tack! Men det låter som att jag inte missat något! haha! ^^