Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 767 ggr
EwaKristina
0

Mannen som talar med Andar!

På TV4+ vardagseftermiddagar 16.20 visar TV4 plus ett Amerikanskt program som heter Mannen som talar med Andar.Jag rekommenderar er att se James van Praagh då han inför studiopublik länkar kontakt med publikens nära och kära.Ett otroligt ödmjukt och fint Medium.

De som får kontakt blir efteråt intervjuade och får berätta vad de anser.Även om han medverkar på Tv så finns den underbara ödmjukheten där.

Elisabeth-J
0

Håller med dig, ett underbart program där han hjälper människor i sorg bl.a och han är verkligen ödmjuk och duktig!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kath
0

Gick inte det programmet för några år sen?  Kommer inte ihåg vad han hette men det var samma innehåll..

Måste jag titta på iaf.. Tack för tipset

EwaKristina
0

Nej det är inte samma Medium.Kommer heller inte ihåg vad den killen heter…..men har var oxå duktig.

ScarsOfAnAngel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den ni tänker på är inte möjligen John Edwards.
Honom gillar jag skarpt.
Han hade  programmet Crossing Over.
Lägger med en bild så ni om inte namnet klingar kanske känner igen hans ansikte

EwaKristina
0

Ja det stämmer.Tack för det,annars har jag funderat hela dagen*L*

ScarsOfAnAngel
0

Det va så lite så.
hehe jo det blir lätt så.
i min familj e det ofta man hamnar i disskutioner som " du vet han som spela i den där filmen, och hon den där va även med där*
så jag tänkte what the hay  det kan ju va han ni menade hehe

kath
0

#4 Just så hette han ja.. jag såg han framför mig hur han såg ut men kom inte på namnet.. tack för det..

helenaK
0

eftersom jag inte kunde sova i natt så slog jag på tv4+ och där var han Dom körde två program på raken.Vilken fin och ödmjuk människa.Satt och grät nästan hela programmet.Det är så underbart när människor får kontakt med sina nära och kära som dom sörjer över och får såna fina budskap så att dom kan gå vidare..Det riktigt syndes på han hur han utsrålade värme..Ibland när man tittat på liknande program så får man dåliga vibbar men den här människan var seriös.

lightworker
0

Jag måste försöka att se det programmet. Har läst några av hans böcker.

helenaK
0

har han skrivit böcker? Det visste inte jag..vad heter dom?

lightworker
0

#10 "Himlen på jorden", "Tala med med Himlen" Gå in på Vattumannen och läs om böckerna där.