tankar..
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag är väldigt nyfiken inom detta område.. Finns det någon som kan tipsa om olika grejer, eller rent ut av sugen och läsa av mig huruvida jag evt är medial osv.. mycket som snurrar i huvudet.
Jag kan trösta dig med att jag är oxå nyfiken på detta område. Jag är här för att lära mig så mycket jag bara kan.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Ja detta är så himla spännande..
Jag tror att till en början bara läs om alla andras upplevelser o saker, och sen kommer det nog frågor mer om specifika händelser som du kanske har varit med om och undrar över…
Ingen är sig lik, och alla har nog olika vägar som har gjort att de har blivit intygade om att det finns något bortom detta liv…
Och sen tror jag att vi alla är mer eller mindre mediala, bara det att alla har inte märkt sin förmåga av olika anledningar….vi kanske har stängt oss bara för att vi är rädda eller helt enkelt villl så himla mycket….
Så ta det bara lugnt o fråga, en enkel liten grej kan ju vara något…men sen gäller det oxå att stå med fötterna på jorden och inte fara iväg och se Tecken i allt….
Jag letar alltid först o främst efter en vettig o realistisk förklaring till allt som verkar mysko….och finns inte den så kan det ju vara något annat….
Lycka till och ha det så gott…
En sak hände inatt när jag låg och sov, som jag aldrig varit med om tidigare som jag kan minnas iallafall.. hur som helst.. vet att jag drömde att jag såg min hand vibrerade kraftigt från sida till sida.. vet att jag tänkte.. undra om det är nåt någon/något vill säga mig.. tror det var nåt som försökte säga mig nåt men jag hörde eller förstod inte vad… fick verkligen tvinga mig själv att vakna för vibrationerna i handen var så intensiva. Det var så verkligt.. så nu undrar jag om det bara var en knasig dröm eller om det kan ha varit något mer konkret??