Godmorgon,
Sitter här och dricker kaffe och hoppas på att piggna till snart. Jobb ikväll och imorgonbitti sedan ledig helg tillsammans med sonen. Ska bli skönt.
Ha en bra dag ! / Madde
Amor Vincit Omnia
Hej på er!
Idag var rundan regnig men skönt ändå. Har tvättat och jobbat undan lite,det är bekvämt att jobba hemifrån. Fast man måste ha diciplin..
Påtal om det så tog jag ledigt igår och körde till ullared. Fick handlat en hel del men det kom givetvis massa busslaster.. Där har jag ingen intution alls..
Ha nu en fin dag.
Kram
God middag, här mås det strålande bra
Hej allesammans!
Sitter på kontoret och gör en massa pappersjobb..tråkigt,tråkigt och massor av fakturor.
Det bara dråsar in varor i butiken, just nu kom det en hel det stickade plagg.Ponchos,långa tröjor,koftor mm mm
Det börjar även komma julkollektionen mycket fest och rött i alla möjliga och omöjliga modeller, det är jättekul.som julafton varje dag här.Vi ska snart ha en modevisning så det är bra att det kommer lite roliga saker.
Imorse vaknade jag upp tillsammans med mitt barnbarn som jag har haft förmånen att rå om två nätter. Igår natt sov jag ingenting men inte pga henne för hon sov gott hela natten utan av att katterna hade fått fnatt och så ligger man på aga hela tiden för man är lite ovan ändå.
Inatt har jag sovit och vaknat en massa gånger men tösen har sovit hårt och när hon fick välling imorse så låg hon och klappade och smekte mig på kinden så mormor höll på somna om igen, hur mysigt som helst. ( Vi drog oss en hel timme)
När jag skjutsade henne till dagis frågade hon vem som kommer och hämtar henne - Idag kommer mamma, svarade jag.
Jaha, men sen sover jag hos dig va, säger go trollet.
Hon är en helmysig och go treåring men med en bestämt vilja leker och pysslar hela tiden och sjunger massor av sånger både påhittade och riktiga visor.
Det är bara det att man börjar bli för gammal för småbarn, åtminstonde jag blir ganska trött efteråt. Men min mamma som är 76 hon busar och leker med full rulle hela tiden, fast hon blir slut hon också efteråt men hon avgudar dem. Det är tur att vi finns tillgängliga och kan ställa upp när det behövs för storebror har varit in och gjort en operation och ikväll får de träffas igen och han hade saknat henne så otrolig. Syskonkärlek på riktigt.(fast de slåss också ibland)
Ha en bra dag/TAtsu