Bli ett medium
Hej Elisabeth och Bounty.
När insåg ni att ni skulle arbeta som medium?? Har ni känt det inom er länge innan ni förstod det?? Att det är ert kall.

För min del var det ett medium som berättade för mig en gång att jag skulle jobba som medium och ha storseanser, ALDRIG I LIVET sa jag till henne då :-) Jag var då ca 30 år men har hela mitt liv sett andar och annat som medium upplever. Sedan fick jag budskap från både andar och guider att jag skulle ut och arbeta och jag skulle lära andra. Jag började jobba med det lite grann men hela tiden pockade dem på att jag skulle köra fullt ut. Jag pendlade några år. Ett tag jobbade jag dubbelt, ett tag heltid, ett tag la jag av helt osv. Det var för först 5 år sedan som jag accepterade det hela fullt ut, men det var en tuff väg dit. Jag kan nu i efterhand skratta åt det för jag tänker på hur andevärlden och guiderna har fått kämpa med mig på vägen hit 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det är 2 medium som har sagt till mig att jag ska arbeta och hjälpa många människor, i sverige och i norden, även jag ska bli ett medium sa dom. Konstigt tänkte jag, hur ska jag klara av det. Jag kan ju ingenting tänkte jag då. Men nu ger jag ju råd och vägledning till människor runtomkring mig utan att tänka på det. Vi få se vad som händer med mig i framtiden. 2 medium kan väl inte ha fel??

#2 Du är ju redan på väg
Gå framåt på den väg som du är ämnad för.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
jag var hoss ett medium som sa åt mig att jag hade stor kontakt med andevärlden.andarna sa att jag var väldigt uppmärksam .jag hade som en massa tentakler som stog rakt upp men att jag saknade rot…

Det är väl så att dom menade att man inte bara kan vara helt öppen mot ande världen utan att ha förbindelse med jorden /att ändå stå med bägge fötterna på jorden,ett sätt att jorda sig är att gå ut i skog och mark..

Hej Lightworker!
Jag har alltid haft Andevärlden med mig och som allra starkast kom de in i mitt liv då jag var 13 år.De har alltid väglett mej och jag har sett,hört och känt dom sedan dess.Min intuition har alltid oxå varit otroligt stark,vilket varit på både gott och ont…Att jag valt att bli Medium är för mig en naturlig process,som utvecklats under många år.Men det stora beslutet kom efter en Storseans för 5 år sedan då ett Medium frågar mig varför jag sitter där för,vi byter plats du och jag*L*…Då var tiden inne för mej.Jag trodde ju inte riktigt på henne,utan skrattade lite generat.En sak att se,höra och känna Andevärlden.Och en helt annan sak att kommunicera:-)
Hade flera vänner med på denna seans och efter några veckor frågade en av dom om jag skulle kunna tänka mej att känna av lite i hennes hem.Och voila,där satt allt helt plötsligt och framförallt kommunikationen.Det var en underbar anhörig till denna kvinna som var där och han berättade in i minsta detalj om min vän.DÅ helt plötsligt förstod jag ALLT!Jag fick direkt svar på alla varför jag ställt under mitt liv.Och jag förstod oxå att kunskap om detta är av största vikt.Jag har nu gått 4 Mediumkurser i Sverige och 2 i England.Och till England kommer jag alltid att fortsätta åka till för vidare utveckling.Det ser jag som mitt ansvar som Medium, gentemot mina medmänniskor,och för att jag ska ha kurser,cirklar sittningar och seanser av högsta kvalitet.Och att jag INTE fortsätter min utveckling i Sverige finns oxå anledning till som jag inte vill gå in på här.Certifikat får jag av Andevärlden.(Inte tillåtet att säga så i Sverige)Vilket jag går emot,för jag är ett Medium,det har Andevärlden bevisat i flera år nu.Men jag vill hela tiden utvecklas,lära mej nytt,lära mej mer….Och jag måste säga som Elisabeth sa i inägget ovan:Oj,vad Andevärlden har kämpat med oss!!!
#6. Vilken upplevelse att få åka till England och gå mediumkurs där.
Tack för att ni ville dela med er om er väg till att bli medium.