Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 331 ggr
_Anna93
0

vad är det som händer?

hej Jag och min kompis har fått nått konstigt. först var det han som frågade mej när vi satt vid varsen dator ca 1 mil i från varandra. Han frågade mej om det satt någon bakom mej. och jag tittade bak och då satt min "syster" där. snopen blev jag och undrade hur han visste det. han saatt han fått en känsla och en bild av en suddig skugga. Sen var det jag. Dagen efter det där hände min kompis, så stog jag och kolla ut genom fönstret och såg min granne och fick en känsla över att nått skulle hända henne. sen tänkte jag inte på det mer. sen när jag kom hem från skolan sa mamma att vår granne hade fått åka ambulans till sjukhuset. hur kan detta vara? har ni hört om nått sånt här förr? Vi båda två får sånna här känsler och bilder i mellan åt och allt händer på riktigt. // Anna

Elisabeth-J
0

Det handlar om att ni förnimmer saker som ska hända och uppfattar energier av olika slag. Läs mer här i forumet för det finns en del att läsa om det härinne.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_Anna93
0

ok tack för vi tycker att det är rätt läskigt och om vi berättar det för någon vi känner kommer dom tro att vi e helt knäppa eller att vi ljuger

_Anna93
0

men sen jag slutade att vara med min kompis för at jag bytade skola så har ingen av oss fått en sån kännsla och bild. kan detta förklaras?

Elisabeth-J
0

Att vara öppen i sina sinnen betyder inte att vi alltid är det lika starkt. Ni har säkert mycket annat som sker kring er nu så det inte är lika lugnt som tidigare? Det finns kvar men träna mer tillsammans så stärks det upp igen!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_Anna93
0

ja det är mycket prov och båda har nya kompisar men vi håller kontakten via Msn… och träffas ibland i stan