Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 296 ggr
Tita
0

Mycket kommer upp

När jag läser här om andras erfarenheter så kommer så mycket minnen, aha upplevelser och Javisst ja !! kännslor.

Jag har haft både sanndrömmar, föraningar ,sett saker som inte kan förklaras, haft känslan att inte vara ensam/iaktagen mm, men det var tydligare när jag var yngre och hände oftare.

Jag kunde tex plötsligt börja tänka på någon som flyttat från stan för flera år sedan, när jag sedan vänder på huvudet och tittar ut kommer just DEN personen och går förbi .. mycket såna saker.Det händer även nu men jag tror att jag är lite blockerad i dag.

När jag var 17 år fick jag panikångest och har kämpat med det genom livet sedan dess.Sedan flera år äter jag medecin just för detta och jag tror att mycket beror på medecinen att jag inte känner av saker lika starkt nu som då .

Nu undrar jag finns det något sätt att träna upp sig så man kan fortsätta äta medecinen men endå få tillbaka det man kände förut ???

//Tita

Elisabeth-J
0

Hej!

Det är klart att du kan träna upp dina förmågor igen. Titta efter om det finns någon cirkel eller kurs i medial utveckling där du bor. Du kan också göra övningarna som jag lägger ut här som distanskurs om du vill.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus