Hjälpa mig?
Hej!
När jag var yngre så hade jag ngt som jag kallar "gåvor", men de finns inte kvar eller vad jag ska säga =/ Jag har upplev det mesta; hört, sett spöken/andar, drömt sanndrömmar, varit synsk m.m, men allt det är som borta och jag har inte upplevt ngt på flera år.. Slutet av 2001 eller om det var början av 2002 är sista gången jag hörde ett spöke, sedan dess har allt varit dött =/ Brukar de försvinna i en viss ålder och komma tillbaka sedan eller får jag räkna med att de aldrig kommer tillbaks?
Många kanske inte tycker om sina "gåvor", men jag saknar mina.. Det känns som lite tråkigt utan dem på ngt sätt. Finns det ngt sätt man kan få tillbaka dem på?
Haha, det låter säkert lite dumt :P Och jag känner mig lite dum.. Men utan dem känns det som att ngt fattas och att jag inte är jag, så jag vill bli hel igen eller åtminstone känna mig hel igen!
Någon som har några tips? Jag har hört att de brukar försvinna med åldern och sedan komma tillbaka när allt lugnat sig. Stämmer det? Hoppas att det finns många kloka människor här med bra tips!=)
Ha en bra dag!=)
//Sandra
Ingen som vet?

Hej!
Det har säkert varit en period då du har behövt dina energier till annat? Jag rekommenderar dig att gå en kurs eller cirkel där du lär dig att öppna upp igen. Kolla om det finns någon i närheten där du bor.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 Ja, kanske det.. Jag vet faktiskt inte… Men det är som att min andra hälft är borta :P Okej, men jag vet inte om det finns så mkt kurser i skåne? Eller ja, jag bor ju inte där än, men snart.. Jag har ingen som helst koll på kurser eller ngt sådant, tyvärr =/ Om jag ska söka på google - vad ska jag söka på då? Mediala kurser eller? Blir lite svårt att leta annars =)

#3 Var bor du i landet?
Elisabeth

Du kan söka på Medium Helsingborg Malmö etc på Google.
Det finns en hel del duktiga Medium i Skåne!!Lycka till!!
#4Jag bor i Kiruna egentligen, men ska flytta till skåne snart =) Där kommer jag bo i Arlöv utanför Malmö.
#5 Ja, om det nu är ett medium jag behöver för att få hjälp med mitt problem =/ Men tack för tipset!:D
Hej!
Jag bor också i Skåne, Kristianstad. Jag ska gå på en kurs nu 16-17 mars i Simrishamn för Christel Dahlin och någon mer.
Någon som vet något om henne???
Sedan har jag även fått en broschyr från Anne Johansson som håller kurser lite överallt… bl a i Malmö 25-26 April
Vet ni något om henne??
Ganska skoj att veta en del innan man träffar personerna, så man kan jämföra med den uppfattningen man själv får sen =0)
PS. Säg gärna till mig om du hittar fler kurser i Skåne, har haft en del problem att hitta…

#7 Det har skrivits om Christel Dahlin och Carina Jeppsson som hennes kollega heter här på forumet. Gå igenom trådarna så kan du läsa om vad andras erfarenheter.
Elisabeth

#7 Iris Hall har en kurs i Malmö den 25-26 april. Sök hennes namn på google så hittar du säkert kursen eller titta på www.ajkon.se
Elisabeth
Caroline det är av vikt du själv bildar uppfattninger som du säger, bra.

När man söker en kurs är det bra att ta kontakt med kurslärarna för att känna om personkemin stämmer mellan er och känna efter om den kursen är bra för dig. För trots allt så kostar kurserna en del och ska man betala så mycket ska man nog inte bara hoppa på en kura för att man kanske bara har läst om den. Ta reda på allt om kursen och den/dem som håller i den så att du vet om den är bra eller inte just för dig.
Elisabeth