Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 335 ggr
bubbelbubbel
0

negativ energi

jag måste vara full med negativ energi.

jag stör mig på allt. hela tiden, är smågrinig, irriterad.
på allt, och speciellt på en person. och vi jobbar ihop.

jag försöker hela tiden tänka att jag bara överreagerar, men sen så bara slår det mig igen, så blir jag jättesur och grinig.

jag gillar det inte.

vad kan jag göra åt det ? kan man rena sig från negativ energi ?

Elisabeth-J
0

Försök att hitta de innersta orsakerna till irritationerna och jobba med dem känslorna, då kan du släppa det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

Detta med negativa enegier har vi väl lite till mans…..smågrinig irreterad…gråten sitter i halsen..man blir kvävd av allt..man vill bara skrika rakt ut….ja man stör sig på allt..men tror att… för min del..så har det varit för mycket..stess o åter stess…ja som  allt ska hinnas med..disk/bäddning/städa/laga mat/lämna barn på dagis/skola/tvätt/handla/hämta barnen igen/skol-dagismöten/stryka/m.m…m.m…och man får inte timmarna att räcka till..sen kommer kvällen dax fär bad o pyjamas o sen allt tjat…natti natti gå o lägg dig nu..när får vi som är mamma lite lugn o ro…ALDRIG…klart att humöret inte är på topp…men så kan man oxå gå men infektion i kroppen..som gör en dämpad…sen oxå blir man irreterad på hur folk gör jobbet..en del gör det så konstigt..o det tar evighet innan det är klart…det är en sak som jag retar mig på..när det fanns ett mycket enklare sätt att utföra det på..småler nu..det kan få mig att hoppa högt..Skrattande

medium
0

`*ett bra sätt är att prata om det.  Eftersom du redan förstår du bär den irritationen,  så kan du klara resten med. Du har inte negativ energi Men  om du använder den extra kraften "irritation" (vilken ofta är Tecken på känslighet) på sådant sätt att det leder till vetskap vad du vill, vart du är på väg. Så släpper det kanska fort.  Det blir toppen om du kan glömma den irritations sidan med. Via förändrad  positiv aktivitet eller ord som lyfter andra. Återigen prata om det med den du har förtoende för, eller utomstående person som lyssnar.

kath
0

Ja prata om negativ energi och irritation, i två dagar har det mesta jag företagit mig gått åt skogen,det mesta har krånglat. Jag har kämpat och försökt lösa problemen,gått ifrån ett tag och sen tagit nya tag. Har bara känt för att dra täcket över huvudet och bara vara men envis som jag är så är det bara att fortsätta med följd av huvudvärk och muskelvärk lite här och där. Förlåt,vad gnällig jag låter Generad vet att det finns större saker att haka upp sig på "men" ibland orkar man inte. Man är ju inte mer än människa…och vissa dagar är ju bara såna, just därför uppskattar man dom andra bättre dagarna.. Känner igen mig så väl i det du skrev Drutten… Har läst dina inlägg (särskilt det långa) och mitt upp i allvaret så kommer jag på mig med att le,jag ser en underbar humor mellan raderna mitt upp i allt. det är en gåva..    Skrattande

Kramar till er alla

Elisabeth-J
0

#4 Jag vet hur det känns när allt går emot en och är tungt men du ska se att det löser sig snart och du kan känna dig fri från alla bördor. Säkert är det prövningar du har fått så ta tag i det trots att det känns motigt och jobbigt, du blir starkare efter varje prövning du får. Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus