Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 3156 ggr
Daniel-ed
0

En fråga

Jag har skrivit lite på denna sida och vad jag märker är att har jag inte samma åsikt som den som skriver en tråd blir jag hotad på olika sätt.

detta ser jag som mycket obehaglig. Synd det skall vara så är detta en förening? Alltså att man måste tycka som vissa så jag vet för då förstår jag om det är så några av alla som är med som skriver man vill inte bli krängt för sin åsikt….

radio
0

Var har du blivit hotad? Har du något exempel på ett sådant inlägg?

--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/

Daniel-ed
0

Önskade det… Men man tog bort de inläggen och sade att jag inte fick skriva mer om jag hade den åsikt jag har så bevis nja svårt när de plockas bort…

Mads
0

# 0 Nu tycker jag du både överdriver och är en smula dramatisk. Visst får man skriva även om alla inte delar åsikter, man får dock inte gå till personangrepp eller vara otrevlig vilket du var. Det är tydliga regler som gäller på de flesta iFokus sajter. Följer man bara dem så finnes inget problem.

Hotad har du aldrig blivit, varnad däremot.

Amor Vincit Omnia

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Daniel.Så hoppas jag inte att du känner…Vet att det kan gå lite hårt till men det är ju för att var o en brinner för sin sak.

Så ta nya tag o läs inläggen med ett positivt sinne.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Daniel-ed
0

Har en liten fråga då till de som styr, varför kan man inte ta via PM och fråga hur menar du och kan du ändra lite i detta?

Och jo jag anser att det är att hot att jag får skrivförbud för min åsikt. Det var inget personligt i det jag skrev i det du tänker vi hade olika åsikter och personen hånade mig vilket jag kan ta men jag pratade för min sak… Sak samma alla andra behöver ju inte veta enskillda fall men jag anser man inte kan göra så mot folk.

Menar ge varning utan att ens prata och på det hota med skrivförbud för min åsikt…

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Mads
0

Daniel-ed: Om du tager dig tiden att läsa skrivreglerna så står det tydligt att har du synpunkter på hur moderatorer sköter sajten och ärenden får du ta detta med oss via pm och inte i trådar.

Amor Vincit Omnia