Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2539 ggr
Lesbius
0

Hjälpa andar..

Jag är inte helt öppen och kan inte prata med andar riktigt än. Men de kommer andar och hälsar på mig och vill ha hjälp av mig. Men jag kan inte hjälpa dem för att jag inte kan prata med dem än. Hur ska jag få dem att förstå de? De kom många i början, inte så många just nu.. men till nästa gång dem kommer vill jag i alla fall kunna berätta för dem att jag inte ha chansen att hjälpa dem än. Jag försöker säga de rakt ut men dem verkar inte förstå de riktigt och fortsätter att berätta att dem är där.

Hur ska jag bära mig åt?

MVH Ida

Peter-K
0

Hej Ida!

Du kan vara helt säker på att dina besökare från andevärlden hör vad du säger, det gör dom absolut.

Anledningen till att du känner dig missförstådd beror på din egen mediala utveckling, att du inte kommit så långt i din egen utveckling så att du kan kommunicera och uppfatta vad andepersonerna försöker säga dig.

Jag vet inte om du går på någon cirkel i medial utveckling, men annars är det ett bra tips. Där får du lära dig hur man öppnar upp för att kommunicera med andevärlden, du får också lära dig hur man stänger ner när man inte längre vill vara tillgänglig för kommunikation.

Kolla upp om det finns några cirklar i medial utveckling i närheten där du bor, det är den bästa hjälpen för dig om du vill lära dig kommunicera med andevärlden.

Titta gärna in på min hemsida: www.medialinsikt.se

Med vänlig hälsning:

Peter

Rosenvialens
0

Äh..klart du har en chans..prata..en del svarar..faktiskt kan ibland endast ett par ord räcka…för lugnet sen.

Lesbius
0

De ska jag absolut göra.. tack så mycket =)