konstiga drömmar
Hej
Vill ha hjälp med att tyda och förstå två konstiga drömmar jag har haft dom senaste veckorna. Den senasdte drömde jag natten till i dag.
Den första var inget skrämmande, fanns inga känslor med eller liknande. Drömde att jag hade en humla surrandes inne i mitt ena öra. Min son försökte nå den med en pincett men den satt för långt in. Lade då huvudet på sned och började skaka huvudet som man kan göra när man fått vatten i örat. Humlan kom då så långt ut att den gick att nå med pincetten för min son som drog ut den. En liten vimelkantig men levande humla kom ut.
Någon som kan tolka detta?
Den andra drömen var väldigt obehaglig. Drömde om en våldtäkt utförd mot mig. Drömde inte om själva utförandet av våldtäkten men tiden efter. Den själsliga/innre smärtan, skräcken av att fortfarande vara jagad av våldtäktsmannen. Hur jag flyr för att undkomma.Mannen såg jag men är ingen som jag känner igen.
Även här har jag frågan om någon kan tolka. Har en teori om vad det kan handla om men vill höra andras tolkningar då jag är rädd för att låsa mig fast vid en tolkning som jag inte är säker på stämmer. Är rädd för att tolka alla konstiga drömmar åt samma håll så jag missar att se vad dom egentligen vill säga.
Delfinen
Ingen som kan tyda?