Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 3629 ggr
Mads
0

Meditera

Jag har alltid varit fenomenalt dålig på att meditera. Har helt enkelt inte lyckats finna ro att sitta stilla och göra dessa övningar utan att tudentals tankar på precis allt annat har poppat upp och fått mig okoncentrerad. Men så fann jag när jag städade häromdagen en meditations cd med Iris Hall som jag köpt för ett par år sedan. Startade denna när liten somnat och vips en timme senare så hade jag minsann för första gången lyckats. Vart så avslappnad att jag knappt kom ur soffan efteråt. Otroligt härligt och så gott jag sov kan ni tro. Mediterar ni ?

Amor Vincit Omnia

JustMe08
0

Jag är nog väldigt slarvig med meditationen mellan varven. Vissa perioder kan det bli flera gånger i veckan men sen kan jag "glömma bort" så det inte blir nånting alls under flera veckor. Iris hall är också en av mina favoriter, Brain Sync är en annan jag gillar skarpt.

Meditation är ett underbart sätt att koppla av och det är ju något man kan göra med eller utan vägledning. Ett annat sätt att finna lugnet och som fungerar väldigt bra på mig är att vara ute i naturen. Jag har den så nära inpå också, bara utanför huset.:)

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles