Kyssar.
Nu har jag vid flertag tillfällen drömt att jag kysser någon eller längtar efter att få kyssa den här eller den där mannen som är med i mina drömmar. Någon som vet vad det kan betyda?
Vad mysigt! Kan det inte vara så att du faktiskt längtar lite efter kärlek just nu?
Hm, jo det kan nog stämma.
Men betyder det verkligen det?
I natt drömde jag att jag kysste grannen och hans fru stod bredvid och tittade sorgset på!
Är inte ett dugg intresserad av honom.
Härom dagen drömde jag att jag kysste Tom Cruise … hmm ..
Och i ytterligare en dröm satt jag på ett kontor där en man satt bakom kontorsbordet och höll på med några papper eller något sådant. Medan jag iakttog honom och längtade efter att få kyssa honom. Jisses. 

Du kanske bara behöver lite närhet?
DA
DA
Man gör mycket med munnen..vi andas, vi kysser, vi pratar, vi sjunger..vi äter och vi ler och vi är sura med munnen
alltså uttrycker vi våra känslor och våra åsikter och vi förmedlar våra tankar med munnen.
vi intar näring (energi)
Vad är det du vill meddela din omvärld?
Vad är det som du känner att du är ensam om och vill visa för andra?
det är ju läpparna som möts i en kyss, och tungorna…vi talar med tungorna och vad är det du vill säga att du känner i en sådan situation?
Igen så har vi det manliga och det kvinnliga som möts i dig, dvs att ge och att ta emot energi.
Jag tror att du mår bra just nu, och har en inre balans som gör att du känner dig bra.
Jag tror att Du är väldigt nöjd med dig själv just nu, precis som det ska vara.
U R us