Blair witch project
Hejhej !
Är det någon av er som har sätt skräckisen Blar witch project ? Den sägs ju vara en av dom läskigaste filmerna :)

Jupp, jag har sett den, och jag tycker att den e sjukt jobbig att se. (iof. e ja kanske inte den som gillar thriller heller, eftersom jag blir rädd typ.)
Och vissa saker överdriver dom kanske lite med (tycker jag). Men som sagt. Gillar filmer som ger en rysningar så kanske den passar dig 
Iof. vet jag inte heller hur du reagerar på filmer. Du kanske tycker om sådana filmer och bara skrattar åt det, eller så reagerar du inte alls. Antingen lär du älska filmen, eller så är den kanske inget speciellt för dig.
Mitt tips är att se den, så bildar du egna uppfattningar 
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Den är urusel. Ryckig kamera och folk som springer och skriker. Jag slutade titta efter halva filmen.
Har inte sett den men kan tipsa om en annan film som är riktigt läskig! paranormail activity om du inte redan sett den…

Tanken med den är vell att det skall kännas verklighets troget.
Som att detta har hänt på riktigt och att nån har hittat filmen. Lite dagboksliknande grej eller projektarbete aktigt typ. fast dom inte har stativ utan filmar för hand… Där av kvalitén.
Men jag håller med, jag gillar den heller inte.
Då är Paranormal Activity bättre, även om jag tycker att den är läskig!
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Jag tycker att blair witch var mest jobbig att se på, eftersom jag ertade mig på hennes skrik (även om jag också hade varit stressad i den situationen), det som jag tyckte var läskigt i den filmen var det i slutet när kameran föll på golvet och allt blev tyst. Och då när de var vilse i skogen, det var läskigt.
Paranormal var också läskig, men slutet var konstigt..och nu ska det visst komma (ellr har) en tvåa?
U R us

Paranormal Activity var mer Paraboring Nonactivity. Filmen sög, i min mening, men tjejer överlag verkar tycka den var asläskig. ;p
Blair Witch Project, nja. Jag tyckte den var rätt läbbig när jag såg den första gången. När jag var tolv år. Såg den igen för något år sen och somnade till den.
Tycker den hörde hemma i Sverkers tunna ;)
Och slutet sög värre än min dammsugare 
Jag har sett både Blair Witch Project och Paranormal Activity och tyckte att båda var läskiga.
#6 paraboring nonactivity haha =) tur att smaken e som baken!

Ska man se en en skräckis med övernaturliga inslag är det Stanley Kubricks #The Shining" som gäller.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
The Shining är lysande. (Haha)
Kan rekommendera denna film, den kröp in i mitt undermedvetna och jag kände obehag i några dagar efter, den går i ett ganska långsamt och drömlikt tempo men den gör det mycket bättre än (i min mening) Paranormal A;
Blair Witch Project blev väl mest känd för den enorma lanseringen INNAN på nätet. Det byggdes upp en otrolig förväntanseffekt på filmen om att den var sann och det spekulerades "hej vilt"
/Maria
The Mist, den tycker jag är bra (Steven King)
U R us
Jag skrattade så ja grät när jag såg denna! Varning om du är väldigt känslig av dig=)

#14… *ha ha ha* Härlig chatroulette 

Jacob's Ladder rekommenderas. Den är välgjord, bra och har en kuslig stämning rakt igenom.
Jag gillade INTE Blair Witch Project för den var bara jobbig att se på, Paranormal Activity var lite creepy men stundvis överdriven, The Shining är bara bra ORIGINALET!
Jag har svårt att bli skrämd av skräckisar, men Japanska skräckisar skrämmer mig! Ta t.e.x "One missed call", ingen läskig story direkt, men något med filmen ger mig kalla kårar! Och Ringu!

Jo jag har sett den men nja den är väl sådär, en riktigt ruggig film tycker jag är paranormal activity som påminner väldigt mycket om det jag ser som verklighet om man bortser från slutet som likt alla skräckfilmer tenderar att balla ur.
Blair witch projekt - nej tack. Det är som med Steven Segal jag klarar bara ett visst antal fuck i en film innan jag tröttnar.
Paranormal Activity var en smula obehaglig till och från men inte så som jag hört att den skulle vara.
Amor Vincit Omnia
Jag blir mer skrämd av YouTube klipp, där "äkta" spöken hoppar fram