Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1793 ggr
3mmaa
0

Vad e det som händer ?

hejhej ! nu e det så att där pappa min bor så e det som en stor villa med tre lägenhet, (2 lägenheter på övervåningen och en hel lägenhet på nedervåningen) Och ena lägenheten bor min pappa och under bor nåra bekanta till oss. Där han bor så dog det en gubbe för ett par år sen och efter har det hänt konstiga saker, t.ex att när vi sitter i lägenheten under så hörs det som ljud på överväningen å det e som att köks stolarna åker fram och tillbaka på golvet och när jag skulle öppna och gå in där uppe till lägenhet så hann jag inte ens nudda handtaget men den dörren öppnades sig. Det här e verkligen nått som skrämmer livet ur mig, vet inte hur jag ska ta mig till.

[mia-38]
0

Tror inte du behöver vara rädd.
Mannen som bodde där innan är säkert bara där för att busa med er lite. Inget farligt.

Fråga han vad han vill om du kan.

Kram

Ghosthunter
0

Det är nog bara gubben som är tillbaka i sitt gamla hem och rör lite på saker. Troligen så är han nog ett jordbundet/platsbundet spöke och kanske inte ens är medveten om att han är död?

Det finns nog inget att frukta….han kommer nog garanterat inte göra er nåt ont. Han vill bara vara där i sitt hem….Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

3mmaa
0

Jaha okej skönt att jag inte beöhver oroa mig, tack för svaren ! :)

Kramar

Ghosthunter
0

Varsågod 3mmaa!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"