Elektronikförstörare :P
Ingen aning om detta är en topic som passar någonstans alls. Men jag måste få fråga - kanske någon som känner igen?!
Jag har alltid haft problem med elektroniska föremål, allt jag tar i skall absolut krångla. Har bytt mobiltelefoner som besatt - för de låser sig, slutar fungera, hakar upp sig osv. Likadant med datorer. Har fått höra att jag såklart måste vara "oförsiktig" och slarvig, men det stämmer inte alls. Det har vid flera tillfällen också hänt att någon annans "felfria" telefon börjat krångla i mina händer - bara på någon minut.
Jag börjar tro att jag är "felladdad" på något sätt! Det roliga i kråksången är dock att jag på jobbet är i kontakt med väldigt avancerad elektronisk teknik - och där händer ingenting (tack o lov)… Men hemmavid, funderar jag nu på att skrota allt som har ett elektroniskt chip i sig. Börjar bli en dyr historia… ;)

Datorer och mobiltelefoner har rätt ofta buggig programvara. Min dator krånglar också ibland om man inte håller efter den. Vilket operativsystem man använder påverkar rätt mycket också. De flesta jag känner har problem med sina mobiltelefoner till och från. Speciellt Samsung. ;)
Leira. vist kan det vara så..Min dotter har det lika dant..bara krånglar.
Nu är inte jag rätt för o ge ett bra svar.
Men jag vill gärna tro att du har starka energier..
Men det är bara vad jag tror…
Viskar: Smyg dig på sakerna…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jepp - ja har sett flera som beskriver samma problem :-/
Dock icke ja själv - som tur e ;-)
/L