Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2473 ggr
Jinaum
0

Mardrömmar

Jag frågar för jag har börjat störa mig på det. Jag brukar inte ha mardrömmar. Enda gångerna är runt februari pga att mitt hus brann ned då och jag på köpet fått eld fobi på en smärre nivå.

Nu är det så att jag ett tag drömt mardrömmar. Om allt möjligt. Inte händelsevis att det brinner. Men väldigt ofta om mitt gamla hus. Det känns nästan konstigt att man minns det så detalj rikt som man gör. Till och med när man sover.

Det kan ha varit allt ifrån att jag blir jagad där på gården, runt om huset. Jag blir jagad av zombie grisar och sedan åtalad för att ha mördat grisen och försökt gömma kroppen (det var väl odck en rätt ja.. mysko sak i isg men störrande vid tillfället). Jag har drömt att jag var en högteknologisk robot. Att folk har byggt upp huset igen och gjort om precis allt.

Nu sist drömde jag först och främst att jag var på et sorts läger vid 1900-talet någon gång… runt om 30-50. Mitt i allt exploderar ett lagerhus där bilar står. Där dör då min äldsta tamråtta (som även fått en del i en del av dessa drömmar. Bland annat att han var en pokémon eller liknande), varpå några av mina vänner dör och jag ser deras andar går ned för trädgården längst med mitt gamla hus och försvinner upp så att säga.

Kan någon ge mig någon idé om vad dessa drömmar kan vilja säga, eller kan tolkas som?

Det är ibland död, det är ibland skräck, det är ibland sorg och ibland bara rent allmänt konstigt. Oavsett variationen på drömmarna är ju ändå huset där. Å det stör mig lite att jag drömmer sådana mardrömmar för det är de det främst är och det är något som jobbigt att vakna så. Vad har huset med saken att göra?