Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 2291 ggr
[LadyWinter]
0

Detta var väl inte menat...

Fick tag på min pappa efter 15 år,han ringde mig igår ,jag ville att han skulle träffa sina barnbarn som han aldrig träffat,ag är hans enda barn,han berätta att han är sjuk hjärtfel och något med lungorna..asså och idag hörde jag att min låtsats pappas njurar är snart ur funktion…känns som alla ska ryckas bort…jag har dragit mig undan idag…sitter på övervåning och vill vara ifred bara…..jag vill härifrån känns det som,samt att man kämpar med  den 15 åriga dottern jag har…som är drogberoende,igår var vi på bio vi fick biljetter frå ett drogteam vi har..hon och jag gick kollade på vampyrer suger,hon lyssna på ipod hela filmen och messade kompisar…det kändes det också.

Sorry ville skriva av mi bara kramizar

siberlina
0

stackars   dig ,du måste va rädd om dig , gör    saker   som du mår bra ..

signemo
0

Ibland behöver man vara för sig själv. Speciellt när man känner att allt hopar sig över en. Då är det rätt skönt att skriva av sig. VAd skönt att du har fått kontakten du önskar, och att han ringt. Det kommer att räcka länge för honom att ha pratat

Var rädda om varandra

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lady Winter..Vad säger Man???

Du har det tungt nu…O måste ta hand om allt själv…

har ingen lösning för dig.

Mer än att stå ut. O försök att göra en liten sak som du känner gör dig nöjd…

har inga ord o ge dig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oh! Vad jag känner för dig kära du….kan ju förstå att det känns tungt för dig….man vill ju hjälpa så gott det går….

Ibland känns det så hårt, att behöva gå igenom så mycket och allt samtidigt…

Kan du meditiera? Varför jag frågar är att när jag var nere i den nattsvartasde botten, efter att min älskade sambo dog och samtidigt hade jag problem med mina äldre barn med….ungdomlig utbrytning…och även där droger för den ena…./kan säga att han tog tag i det senare själv, och är fri från det/

Så satt jag där helt ensam med min lilla dotter, som då var endast 6 år….och då var man ju tvungen att vara stark….jag är ju emot allt vad tabletter heter, så jag ville inte ta varken sömn eller lugnande….så jag gick på en kurs o lärde mig meditera…..och jag är denne person som locka mig till detta….evigt tacksam….för gissa om det hjälpte mig iallafall…..

Jag sänder dig de varmast kramar från mitt hjärta….och önskar att det skall vända för dig och att du har styrkan att orka gå vidare trotts detta…

Kramar om du väna

Eija

[Sephrenia]
0

Vad stark du är, önskar dig all lycka som går att finna.

[LadyWinter]
0

Tack alla,man försöker vara stark.

[Sephrenia]
0

Att du är här och håller fast i vad som är viktigt och klarar vardagen tillräckligt för att dela med dig visar hur stark du är :)