Möjligt!!!!
nyfiken är de verkligen möjligt att mitt hälsotillstånd kan bero på att det finns en ande i min lägenhet som ställer till de med min hälso så jävulskt, vet att en som bodde här hinnan jag flyttade in… och han dog i lägenheten!! sen har jag bott här i 5 år nu och sista två åren har jag haft en hel del hälsobroblem, allt från värk till magen som jävlats,, feber som läkarna inte riktigt kan fatta varför den kommer och går när en del prover visar ok!! grannen tyckte jag kanse hade nå sälskap i min lägenhet, ne tyckte jag mina djur tycker jag att jag borde märkt de på, ehh inget som jag lagt märke till som knackningar eller glas som farit i govet på det sättet… men min hälsa uhh värsta svängen kändes de som jag vakna med likstela händer och axlar… haft märken nån gång ser ut som en katt klöst mig i armen ibland, tänkte att de varit hundarna som gjort de under dagen,, fast de är för stora klor för deras! och katterna har jag klippta klor på… inga djur i sovrummet heller.. tror jag vaknat med att jag lagt märke till de nån gång… möjligt? borde man inte lägga märken till att djuren flippat eller stirrat*suckar*
Psycic vampires,finns ju dom tar all din possitiva energi dränerar dig så du kan bli sjuk.Sen finns det själar som inte mår bra och du kanske känner hur dessa mår..det gäller att vara stark att blockera deras hälso tillstånd,vet ej hur riktigt..men någon annan vet säkert det…hoppas det reder sig.