Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 5485 ggr
MammaL
0

Hjälp mig

Jag har flera gånger drömt att min dotter blir besatt av en demon då hon gått in i en källares mörkaste vrå. Hon är 8 år. Jag drömmer även ofta att hon dör. Att det ska komma en stor dinosaurie och mosa oss och jag hinner bara rädda mig mina två andra barn men inte min dotter som jag nämner här. Hon väljer att sitta kvar och vägrar lämna platsen. Jag drömmer ofta om naturkatastrofer såsom tromber som kommer att ödelägga vårat land. Då jag räddar folk undan dom. Vad står allt detta för? Väldigt tacksam för snabb hjälp.

Kram// Linda

Mads
0

# 0 Jag är själv ganska dålig på att tolka drömmar så jag hoppas någon som är duktigare än jag kan komma in och tolka lite åt dig. Men just vad gäller sådana drömmar om sitt barn, när min son var mindre (han är 2,5 år nu ) så drömde jag ofta att han kvävdes i sömnen och dog. Jag skojar inte om jag de 2 första åren var uppe 10 gånger minst varje natt för att se om han andades.

Sen insåg jag ju att de nätter han är hos sin pappa kan jag ju inte kolla honom och han har ju kommit hem frisk och kry varje gång. Så för min del tror jag dessa drömmar kom för att jag var så vansinnigt rädd för att förlora honom.

Att din dotter inte flyr i drömmen kan ju stå för att hon är väldigt stark som individ och inte rädd av sig. Att drömma om katastrofer kanske kan stå för lite kaos inombords ?

Amor Vincit Omnia

chik
0

mammaL.Stackas dig.vad otäcka drömmar..

kan nu inte heller det här med drömtydning.

Men den tanken jag får är att du så gärna vill beskydda din dotter från alla faror som finns överallt.

Så jag kunde inte ge mycket hjälp…

Lena.P är jag i verkliga livet.

MammaL
0

Putt

Eija
0

Vilka jobbiga drömmar MammaL…..

Men drömma måste vi för att rensa hjärnan tror jag…och då menar jag vanliga drömmar…inte drömliknande situationer, för det är något annat……

Men ofta så speglar våra drömmar i sådant vi har upplevt just då innan, eller att man har saker i bakhuvudet hela tiden även om man inte själv tänker på det….och då kommer drömmarna på natten som rensar hjärnan….

Och av min tolkning, som jag inte är så himla bra på heller, men iallafall så får jag en känsla av att du är väldigt orolig för just denna dotter……..Är hon yngst kanske, eller enda dottern……

För i din dröm så blir hon utsatt för just än det ena än det andra, men som du skriver, så verkar hon inte vilja bli räddad…..

Det kanske är så att hon kan ju rent av ha märkt av din överbeskyddande stil, hon går egna vägar helt enkelt….hon kanske är en bestämd liten dam….

Sen att du drömmer om naturkatastrofer, kan ju spegla i att det har ju hänt så mycket av den varan nu för tiden…och det sätter sig ju i skallen också utan att man egentligen går o grubblar på det….

Jag personligen tror att du inte alls behöver oroa dig för dessa drömmar även om dom verkar väldigt starka och realistiska….det är bara så att din kropp hjälper dig att rensa oroliga tankar oftast…detta är inte någon sanndröm, det är jag till hundra på, om det är det som oroar dig….

Nej slappna av och tänk efter, jag tror att du själv kommer på allt eftersom vad dina drömmar handlar om….mina ord är bara en vägledning mot vad jag tror att det kan vara…

kramar om

Eija