Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3038 ggr
dalamormor
0

änglaklocka?

Måste få skriva ner vad som hände mig i går.Jag lyssnade på en cd.Herman Lindqvist det är en berättelse om drottningar.plötsligt börjar en klocka plinga,en spröd  ton tre pling.jag tänkte det ingick i själva berättelsen.efter ett tag slog jag av cd spelaren.plinget fortsatte ca 10-15 mellan rum.ibland 3 pling i bland 5.Gick ut och tittade om det var något ute som lät.Nej inget ute.I hallen har jag en gammal byrå tyckte att det lät innifrån den.Men i lådorna finns inget som kan låta,i lådorna finns bara bra att ha saker ljus,tejp förstoringsglas m.m.Plingandet höll på i 2timmar.Är det någon som kan känna in vad det var.Jag har alldrig hört detta förut.Jag har grunnat hela dagen på vad det var.Men kan inte komma på någon realistisk förklaring.

chik
0

dalamormor.Intressant.Men jag har inte hört något sådant o jag har ingen hjälp o ge dig.

Men du har inga tankar skälv om vad det kan vara??

Lena.P är jag i verkliga livet.

dalamormor
0

God morgon chik.har inga tankar på vad kan vara.jag vet ju att farfar brukar vara hit och busa lite.det var kanske en påminnelse att han är här.jag vet då inte.

Playja
0

Dalamormor.

Jag har en vännina som hade ett liknande fenomen med ett plingande läte och hon höll på bli galen av det då hon inte fattade vart det kom ifrån.

Tillslut upptäckte hon att det lät från en blomkruka i sitt v-rumsfönster. Det var ytterkrukan som plinga. Det lät inte hela tiden utan kom bara ibland och det kunde gå dagar mellan innan det börja låta igen.  *helskumt*

Hon fick känslan av att det var någon som ville få hennes uppmärksamhet. Glad

Ville bara dela med mig för ibland kan det vara skönt att se att det finns andra som har liknande upplevelser. Flört

Mads
0

Vilken häftig upplevelse ! Vet dock inte vem eller vad det kan ha varit men det låter som en härlig upplevelse och som att någon pockat på din uppmärksamhet.

Amor Vincit Omnia