Månförmörkelse
Ikväll är det månförmörkelse. Jag sitter och funderar om man känner av det eller inte. Blir kroppen påverkad av det??
Många känner ju av när det är fullmåne, men jag sover som vanligt då.
Nja vet inte riktigt :P Här kan man läsa om månförmörkelsen i helgen :P http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1012938,00.html
Hej. Jag är en av de som VERKLIGEN känner av när det är fulmåne! Nu får ni absolut INTE tro att jag går och förväntar mig denna fullmåne varje gång, utan det är först när jag kollar i almanackan som jag fattar varför jag känner mig så himla pigg och uppåt just denna tid i månaden…Fast oftast är det dagarna inna själva hela fullmånen kommer.. men denna gånga tycker jag att det varit extra speciellt, för jag tror helt och fullt på at tvi blir påverkade av hur planeterna ställer opp sig mellan varven…
Det känns som att jag skulle kunna låta bli och sova och vara vaken dygnet runt. Det liksom "floar runt" i kroppen, fast på ett positivt sätt. Kan inte beskriva det på annat vis än att det känns som om jag skulle tagit världens "uppåttjack" när det är fullmåne, man blir full av energi… Fast nu har inte jag tagit något riktigt "Uppåttjack" nångång, men jag kan ju bara göra mig en föreställning….konstig jämförelse kanske,,,,
Men att man blir påverkad av månen, ja det kan då jag skriva under på. Hälsn. Carina :)
#2. Vilken härlig energikick du får.
Tyvärr så var det för mycket moln här för att kunna se månförmörkelsen. Synd, alltid lika spännande varje gång. Hoppas jag får se nästa gång.
jag såg månförmörkelsen och visst den var cool, men jag kände inget speciellt. Ingen magkänsla alls.. lite trist tyckte jag

Jag drömde sanndrömmar den natten och dagen efter inträffade allt jag drömde. Jag påverkas mycket av månens faser och tiden kring fullmåne har jag svårt att sova men vaknar ändå pigg och utvilad trots att jag ibland då sover endast 3-4 timmar.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag tillhör den skaran som sover väldigt dåligt under fullmånen.. Drömmer mycket konstiga drömmar och sover väldigt ororligt.. Även när jag inte vet om att det tex är fullmåne på G utan jag får precis som CarinaS skriver så får ja förklöaringen när jag efteråt kollar i almenackan…
Men det låter ju helt underbart om man hade kunnat få en energikick istället ..:)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."