Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 312 ggr
misshelena
0

Fråga om andar...

En sak som jag undrat på…När man förlorar en nära anhörig ,och den kommer och hälsar på..kanske är lite orolig etc (ouppklarade ting) som gör att dom inte riktigt vill få ro..kan detta även locka andra andar som inte har nåt där att göra att hälsa på…att dom liksom följer varann..eller är man beskyddad av sin anhörig) Denna fråga fick jag av min 15 åriga dotter i kväll…vad svarar man på det?

Elisabeth-J
0

Om det är så att en ande inte har gått vidare av olika anledningar så drar de inte andra med sig. Jag har varit i många hem men den uppfattningen har jag aldrig fått.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mosterMimmi
0

Nej, det tror inte jag heller, men däremot kanske man blir själv mer vidöppen och uppmärksam på andra fenomen. Men oftast är anden själv och det brukar ju räcka så.

Tiia
0

Jag har fått för mig att oftast när det spökar i ett hus,så bor det en tonårig tjej i huset eller en tjej som är i klimakteriet.

Är det så att andarna dras till dom som har mycket hormoner i kroppen,tänker mest på spöken som poltergeists.

Eller är jag ute och cyklar?

misshelena
0

hua så hemskt jag som har 3 tonåringar som hormonet bara sprudlar i just nu….Flört

Elisabeth-J
0

#3 Det stämmer, det händer så mycket i ungdomarnas inre som orsakar olika energier kring dem. Jag har själv haft tonåringar och med den ena var det riktigt kaos. Vad jag fick erfara då var att han kunde uppleva otäcka saker som ex. djävulen som han uttryckte det. Jag försökte kolla om det fanns några andar hemma som var stökiga men det fanns inte , det var sååå lugnt. Jag fick då lära mig att min sons aura och energier projicerade fram negativa energier som upplevdes som onda. Så det var sådant som han själv skapade omedvetet med sitt kaotiska inre. Dessa energier kan vi andra också både se och känna av och kan uppfattas som elaka andar, vilket det inte alltid behöver vara.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

misshelena
0

men vuxna då..hur funkar det med dom..