Dela med mig!
Måste bara berätta om en sak som hänt mig. Jag är ju gravid och på senaste tiden har jag känt av en manlig gestalt som går några meter framför mig hela tiden vart jag än går. Det är inte min guide det tror jag inte iallafall, det känns mera som att det är mitt barns guide, kan det vara möjligt?
Sen har jag en kaja som kommer emellanåt och hoppar nära mig utan att vara rädd och det känns som att den undrar "hur står det till idag"? När jag säger/tänker till den att allt är helt okej och tack för att du bryr dig om, så flyger den iväg helt lugnt, tills nästa gång den kommer…
Det är en härlig tid för mig och jag är mera öppen än någonsin och det känns som att barnet mitt kommer att vara såååå öppen och känslig, visst skrämmer det på någe vis men samtidigt med min känslighet och erfarenhet så vet jag någonstans att den bästa läraren mitt barn kommer få är jag.
Helt fantastiskt när jag tänker på det.
Kram och ville bara skriva av mig… 
Många Goa Kramar
Annisangel
Anni..vad fint du skriver. O vilka fina upplevelser du har o får till dig, Vist kan det vara så.-Du känner bäst själv vad som är rätt o fel…
jag tackar för att jag fick läsa o dela dina tankar, Tack.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack chik!! Tack för att du läste och delade mina tankar!
Kram!
Många Goa Kramar
Annisangel
# 0 Vad härlig upplevelse Annisangel ! Det kan säkert absolut vara ditt barn guide. Själv blev jag så stängd när jag var gravid vilket kändes lite trist. Otroligt härliga tankar du har.
Amor Vincit Omnia
#3 Tack Mads!!
Det känns helt oerhört svindlande fantastiskt underbart
Kramis
Många Goa Kramar
Annisangel
# 4 Det förstår jag, din bubbliga härliga energi smittar av sig när man läser vad du skriver.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Härligt inlägg, blev GLAD och VARM i hela kroppen!
#6 Vad bra Meinfinity
Jag önskar verkligen att min glädje smittar av sig! Gör den det så finns det hopp!
Många Goa Kramar
Annisangel
Det är så länge sen jag var gravid så jag kan inte ens minnas om jag var mer öppen då.:) Men varför inte när man tänker efter?! Man brukar ju bli mer känslig överlag, under en graviditet, så jag kan mycket väl tänka mig att man även blir det medialt.
Tack för att du delar med dig Annisangel!
#8 JO, känslig det är jag överlag så det sprutar om det… Stackars min älskade pojkvän brukar jag tänka ibland och säga det till honom. Men han vet vad det beror på och vet också att det blir något positivt utav det hela så han hänger i min underbare pojkvän!
Men jag hade inte förväntat mig att jag skulle bli så öppen rent medialt och dessutom klara av det!
Tack för att du läste!
Många Goa Kramar
Annisangel