Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2804 ggr
Nordqvist
0

Känns tomt!

Ända sedan Micke var här och fick våran "dam" över på andra sidan så har det kännts så tomt här hemma. Känner mig så ensam! haha! Det är skönt att ha fått tillbaka energin igen, men jag saknar ändå känslan lite, att någon kikar på en bakom hörnet, att någon förföljer en, att någon sitter på sängkanten m.m….

Jag kanske är knäpp, men jag saknar vår dam och vill ha tillbaka henne! Skrattande Fast utan att hon drar energi från mig då… För så trött vill jag inte vara igen…. Obestämd

chik
0

Nordqvist.Kan för stå lite hur du känner dig.Men bättre tomt o pigg en fullt o bara så trött…

Men om du bara kommer till ro, så har du säkert någon runt dig, fast du inte känner h-n så tydligt…

För dom är ju runt oss hela tiden.Bara det att vi inte är så uppmärksamma o känner av dom…

Mina tankar i detta….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Nordqvist
0

Precis! Ja jag vet att farfar är här lite då och då faktiskt! Flört Sen är jag inte säker på heller om jag vill känna av någon eftersom jag inte vill ha någon släpandes här igen! Haha! Förutom farfar då…
Men hon var en rar dam så det var inga negativa energier här förutom tröttheten… Och jag har fått lära mig hur jag stänger av så att folk och andar inte kan dra min energi om jag inte vill! Flört

chik
0

Ja!!Det är ju det o bara höra o se när man vill..Ingen lätt sak…

Men jag tror att man vinner mycket på o vara positiv o inte bry sig så mycket..

Utan bara Hälsa på dom man möter..Som i dagliga livet..Vissa stannar man o pratar med o vissa skyndar man bara för bi..

Tror att man kan behandla andevärden lika..

Men det är mina tankar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Nordqvist
0

Oki, jag som inte ser folk på gatan ens kanske inte ser andarna heller då!? Flört Jag är alltid i min egna lilla värld när jag är ute och går!