Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1501 ggr
socleksak
0

Någon som har lust?

Är det någon som har lust att dra några kort för mig?

Tycker det är intressant och känns som om det skulle behövas nu, snälla ?

Denna kommentar har tagits bort.
[Mastre]
0

Jag drar ett kort på en sjöjungfru som sitter i månljuset och hälsar på en liten älva: "Gudomlig magi: I denna stund är din situation fylld med oerhört mycket magisk energi. Under kommer att ske!"

casandra70
0

ok ska dra 2 st kort för dig nu:

Det första kortet är månen:o jag känner något av frid med det för dig':Du vet vart du vill o önskar gå o känns även som om du uppnår detta,men jag känner en viss "tomhet" med detta korrt.(som om du känner dig vilsen o ifrågasätter om du är på rätt väg) Råd:meditera om du kan/(vill.Det behöver du…….

Det andra kortet högg tag i mitt hjärta,det gjorde ont!!

Du fick 3 svärd! känns som om någon/något kanske vill/försöker krossa det du önskar uppnå.(el du själv)Osämja,du vill något som kanske inte andra vill,finns där någon som önskar något annat än det du själv vill uppnå???!

Känner som om någon el kanske(du själv)försöker hindra dig ifrån att göra det du anser vara rätt……Mitt råd:LYSSNA TILL DITT HJÄRTA!!! DU vet vad som ärvrätt i detta!

Lycka till!!!

socleksak
0

Där träffade du rätt!Förvånad Jag har försökt slita mig loss ur en dålig familjerelation, någon som styrt mig under många år. Och avslutat vänskapen med några som har utnyttjat och styrt mig. Jag känner att jag är på rätt väg, men sen börjar jag tvivla och faller tillbaka. Varje dag är en kamp för att jag ska orka stå på mig. Jag är en väldigt lättpåverkad känslig person som har haft svårt att säga ifrån.

Under många år har jag haft dåligt självförtroende både till mitt utseende och vad jag klarar av. Jag kämpar nu och känner att jag blir lite starkare varje dag och med hjälp av mina vänner och min pojkvän har jag kommit längre än någonsin! Försöker bygga upp mig själv nu och ta reda på vem jag är, vad jag tror på, vad jag tycker och vad jag vill! 

Tack för korten! Kram

casandra70
0

#11 Tack själv:-) jag önskar dig all lycka o känner att du ska börja lyssna på DIG,för du vet i hjärtat va som är det rätta!KRAM.C70 ps,jag kan oxå se att du lyckas! Du kommer att nå dit du önskar o tror på.Men börja med att TRO på dig själv" Sätt dig själv på 1a plats.DET ÄR DU VÄRD!

djessicaa
0

Hej, någon som kan dra kort åt mig?

Väldigt intresserad av detta och nyfiken på om det funkar.