Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 3691 ggr
Saga85
0

Känn av mage

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev lite inspirerad av dessa "gissa födelsedatum"-trådar, så tänkte lägga upp en själv. Dock varken är jag eller har varit gravid, men lägger upp ett kort på min systers mage. Barnet är fött, så facit finns redan. Välj själv hur specifik du vill vara. Kön, datum, månad, år, tidpunkt, väder, osv. Välj en eller fler och känn loss.

Och visst har jag dekorerat magen fint Flört

Anna-Helga
0

Hihi vilken fin bild! Kyss

Kristall47
0

Flicka född 3/2- 2010.Cool

Saga85
0

#1 Tihi, då ska du allt se barnet - det är om möjligt ännu finare Flört

Puttar upp om det är någon mer som vill ge sig på den här övningen. Ger nog facit efter helgen.

Ha en fin helg!

Anna-Helga
0

#3 Ja det är ju en liten tjej och hon är faktiskt över ett år! Tungan ute Ett och ett halvt ungefär! Så då kom hon alltså på våren, eller i februari skulle jag vilja säga. MEr exakt kan jag inte just nu… Glad

Magdalena12345
0

27 oktober eller november? bara gissar nu. haha! Det var iaf en kall regnig/snöig dag. så jag gissar på att det  var 2009:)

Saga85
0

Fint att det kommit lite förslag Glad

Jag puttar upp en sista gång nu tror jag och berättar ikväll.

Phanomea
0

Inte vet jag, men varje gång jag tittar på den här bilden så tänker jag 2005 :) Himla fin magbild iaf!

Loliviah
0

jag för en känsla av 23 xD kanske 23 juni/juli… ähh är säkert helt fel men 23 var det första ja gick upp i huvudet..

capodeicapi
0

Jag tror grabben föddes dec 2008Glad

Saga85
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så fick vi rätt på kön - var det magmålningen som lurades tro Flört

En liten pojke född 2009 blev det, och han föddes mycket riktigt i februari. Den 2e närmare bestämt, halv fyra på morgonen. En strålande fin dag - kallt kallt, men inte ett moln på himlen.

Mitt första möte med plutten - endast 11 timmar gammal (systersonen, jag var betydligt äldre). Kan ju erkänna att jag var livrädd för att tappa honom!

Mads
0

# 10 Så fin lillplutt !

Amor Vincit Omnia

Anna-Helga
0

Hm då hade jag lite rätt men känet var ju visst lite tokigt av mig! hihi! Söt liten en i alla fall! Tungan ute

Kristall47
0

Hade väldigt nära rätt på månaden iallafallFlört

Saga85
0

Ja, februari samt att han är 1½ år var ju inte helt fel pinkat Skrattande

Och tack - fast jag kan ju erkänna att jag tyckte han mest såg ut som en rynkig gammal gubbe när han var nyfödd. Fast det gör ju alla bebisar. Jag föredrar dem när de är stora nog att ha kontroll över sin egen nacke ;P

signemo
0

Magen sa att det var en kille. Jag födde barn på stenåldern och hade en ännu äldre barnmorska under graviditeten. Hon tittade på formen på magen sen sa hon vad det var. Hon hade ofta rätt om jag inte minns felGlad

Var rädda om varandra