God morgon
God morgon
Här har vi haft frost i natt. Men det ser ut att bli fint väder.Dom sa att vi har skriv regler
Mads skrev ett inlägg här på ön.
Min gåva
Jätte bra läsning många gillar den.
Så var det här för på ön, skulle det inte vara roligt att man kan berätta utan att dom skall klandra ner oss.
Ni tåg bort mitt inlägg i går det gjorde mig lessen.
Jag undrar gäller det alla. Jag har blivert klandrad för att
jag stavar fel.
Det står ju i skriv reglerna att man inte får
Ägna sig åt personangrepp.
Men det kanske inte gäller alla. Dom trådarna tåg ej bort.
Tack för ordet.
God dagens Red-Lady..O alla andra som kommer in…
Frost
Nu har vi 5+ i Metropolen Älvsered…
Red-Lady, Många tankar o inga svar…"Sunt förnuft o Med Mänsklighet" Tror inte det är svårare än så..Men det är bara mina tankar.Inget jag vet….
Nu alla ut i etern, Ha en fin dag.Solen skiner här o jag hoppas att ni har väder som jag.
Lena.
"Stav fel!!!Du kan inte läsa.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej på er!
Verkligen mycket tråkigt att det ser ut här som det gör idag på forumet! Hoppas på förändring!
Här skiner solen idag. vi har gått med hundarna i skogen och nu fortsätter dagen med lite jobb.
Sen ska jag ta mig en cykeltur o posta brev. Grillning till kvällen.
Ha det gott.
Kram
# 0 Mycket tråkigt att du känner så Red-Lady men vissa saker är bättre om tar med oss moderatorer i pm och inte startar trådar om. Nu vill vi inte ha mer tråkig stämning här. Man kan inte hjälpa hur man stavar och man är precis lika välkommen oavsett för min del.
Tack för att du tyckte om mitt inlägg, jag hoppas att fler vågar skriva av sig så ÖN kommer igång igen.
Känner du dig orättvist behandlad så ta gärna kontakt med Medarbetare via pm.
Ha en bra dag / Madde
Amor Vincit Omnia
God förmiddag på er!
Solen skiner och det är ganska varmt här just nu. Skönt!
#0Det är absolut inte OK att håna eller klaga på någon annans stavning. PM:a gärna någon av oss om det sker.
Ha en bra dag alla!