Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3321 ggr
[mia-38]
0

Min katt

Jag tror vi har besök som bara min katt kan se.

Från att ha busat som bara den så kommer han och lägger sej en bit under sängen…så jag ser huvudet på honom. Han tittar på nåt som rör sej och är väldigt spak.

Detta har hänt några gånger i veckan.

Kan han se nåt som jag inte kan?

Mads
0

# 0 Det kan han alldeles säkert. När jag hade katt för många år sedan och innan jag själv var öppen för kontakt så sett från andar så syntes det alltid när Sly såg någon och då blev jag skiträdd rent ut sagt.

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Jag blir inte rädd…jag blir mer nyfiken på vem eller vad han ser…Flört

chik
0

Mia.Vist gör han det. Kan bara gå till min hund..Som också ser.O det ser man så tydligt…

Men vad han ser??Det är ju frågan det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Magdalena12345
0

Kan hända att det är möss i väggarna eller något!:)

Anders 50
0

Visst ser djuren saker som vi inte ser, alla mina hundar har sett, och även ofta gått fram och hälsat och nosat precis som de gör på "vanligt" folk, och sedan gått och lagt sig igen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[mia-38]
0

KAN ha varit råttor i väggarna men då skulle jag nog med hört de krafsa…Flört

Britt-Marie
0

Tror säkert att det är någon på besök som din katt ser.

Vår förra katt, såg mycket som inte vi såg. Den katten kan jag känna av ibland. Många gånger jag trott att det är vår nuvarande katt som hoppar upp i vår säng när man lagd sig, men han kan ligga på ett helt annat ställa och sova lugnt.

[mia-38]
0

Kan säkert vara den kissen jag fick ta bort i våras som är på besök…:-)

Känner precis som du ibland Britt-Marie att det hoppar upp nåt i sängen/soffan men sen finns det ingen där.

Britt-Marie
0

Det är lite härligt att de finns med oss, djuren. Är väl ett bevis på att det trivts med att vara hos oss.

Marina2
0

0# Min hund ser också. så det har hänt när jag har kännt av att det har stått en ande så har hunden stirrat mot den. Den ena gången så kände jag klart och tydligt att det stod en man mot väggen nedanför trappen. Så då tog jag handen och kände där,häftigt känsla.

Jag tycker också att det är underbart att våra djur kommer o hälsar på.

JustMe08
0

Det tror jag absolut, mia.

Min gamla trotjänare, katten Stella, var väldigt duktig på att se saker. Hon kunde sitta och följa något/någon med ögonen och bland blev hon så vettskrämd att hon lyfte från golvet och rejsade iväg i panik.

Jag har två katter nu, varav den ena ibland vägrar att gå in i dotterns rum. Han sitter utanför tröskeln och reser ragg medan han tittar på en punkt i rummet. Min andra kisse ser inte ett skvatt utan verkar i stället sitta och undra vad tusan den andre håller på med.Skrattande

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Saga85
0

Det kan vara lite nervpirrande med djur ibland. Minns en gång under tonårstiden då jag var ensam hemma i huset (tre våningar). Ena katten satte sig vid trappan ner till den tomma, mörka källaren och stirrade stint. De andra två katterna gjorde strax den första katten sällskap. Och där satt jag, livrädd mitt i natten. Tre katter som stirrade ner i en mörk, tyst källare och inte reagerade när jag ropade på dem.

Nej, jag vågade inte gå ner i källaren den natten utan hoppades att eventuell inbrottstjuv, spöke eller djur skulle ta sig ut innan morgonen kom Oskyldig