OT Fotsteg
Helt ärligt, måste man gå och smälla ner hälarna i golvet när man går ? Eller är det bara jag som tycker det är ofantligt störande att lyssna på ? Bor i ett enplansradhus/kedjehus och har nu fått en ny granne som bor bakom mig. Dvs hon har sitt vardagsrum vägg i vägg med mitt, soffrygg mot soffrygg kan man säga. Men jisses, det låter som det bor elefanter där och hon är uppe och vandrar hela nätterna…
Så jag skrev väl som status på Facebook en dag och undrade vad det var för elefanter som flyttat in här. Min systers bästa väninna som jag också känner visade sig snabbt i kommentarfältet på statusen…
Men hon smäller i alla fall i hälarna galet hårt när hon går…
Amor Vincit Omnia
Hahahahh…Mads…du är inte ensam om detta.
Min granne som bor på 3:e våningen gör likadant. Vi hör när hon går ända ner på 1:a våningen…hahahahahahh
Det låter som en skock elefanter ja..med träskor på sej…
# 1 Vansinnigt störande ibland….Men lite pinsamt att det var just hon och att hon läste min status på FB..
Amor Vincit Omnia
mads
Vilken tur att jag inte bor brevid dig..Det är något de mina klagar på.Jag låter som en Elefant..Fasten jag tycker att jag är smidig o det låter inget…-Ljuger dom på mig??Eller är det så.jag sätter ner hälarna
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 3 Jag tror inte man förstår hur mycket man kan låta fast att man tycker att man går normalt
Men det är helt klart ett i-lands problem jag kan stå ut med, men trist när det dundrar oh brakar när man ska se en film eller något.
Amor Vincit Omnia