Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2889 ggr
[mossquinnan]
0

kunde inte låta bli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan läsa av mig från denna bild?

Vore tacksam för svar..mycket tom.

[mossquinnan]
0

Hihi ingen som vågar *S*

Här finns mycket dolt ska sägas :-))

-Jon-
0

Jag har inga medial förmågor men gör ett försök till cold reading (första gången jag provar att göra det så jag räknar med att det blir dåligt):

Du är en kvinna med stort Q. Du är passionerad och omtänksam Du känner att du har en potential som du inte riktigt har lyckats få fram som du vill och ibland så känner du dig missförstådd. Folk litar på dig och du förråder aldrig en vänskap. Du har i perioder haft det ganska tufft i ditt liv och önskar ibland att livet var lite enklare.

Om du har djur (vilket du med största sannolikhet har) så står dom dig VÄLDIGT nära, nästan så nära som bara ett barn kan.

Du tänker ganska ofta på dina föräldrar. Din mamma har ett a i sitt namn?

[mossquinnan]
0

Tack så mycket -jon-

tycker inte alls det var dåligt..bra jobbatFlört

FilipSoderholm
0

Du släpper inte människor nära direkt, men när du väl känner dig bekväm så är du en mycket varm och känslosam person. Du har en eller två föräldrar i livet, varav åtminstone en är kvinna. Du hade en talang som liten som du inte riktigt tagit vara på. Ibland önskar du att du var mer ordningssam.

tykojonzon
0

Jag kan oxå försöka. Jag tror som Jon,att du älskar djur.du befinner dig i medelåldern och trivs med livet,ibland strular magen lite och livet kunde vara bättre utan pms.du är en mycket omtänksam och hjälpsam person.

NU fick jag in Jon oxå…Jon är en förmodligen doctor till sitt yrke.Han är en mycket nyfiken person,det övernaturliga fascinerar,men han vet inte riktigt hur han ska förhålla sig till det,för att inte misstolkas av sin omgivnig håller Jon låg profil,och smyger lite med sin nyfikenhet istället.

Han har med tiden börjat utvärdra sin skolmedicinskabakgrund,men funnit det bäst att hålla sig kvar till det som känns säkert för honom,ty annars skulle han plötsligt kunna tvingas omvärdera hela sin verklighet!!

Jon är en rättvisans man och är förmodlgien född i ngt vattentecken!!

våg,eller vattuman..Han gillar och debattera men när argumenten

tryter och han stöter på motstånd är det inte lika kul längreFlört

-Jon-
0

5 Du fick rätt på det du redan vet. Läkare och skeptiker (alltså nyfiken). Resten… Nope.

tykojonzon
0

#6 godkänt iallafall dåGlad

[dagdrommarn]
0

#5 Du o Jon har ju varit väldigt aktiva i homeopati diskussionen,har du inte luskat fram lite info därifrån?;-)

tykojonzon
0

#8 he,he..tror du.Cool

Jimmy-G
0

Menade du

http://a47.ac-images.myspacecdn.com/images01/29/l_a3966ad551cdb8fe4bcaa46760fd4036.gif

tykojonzon
0

Kul bild,men jag hängde inte med här..explain please.

Mads
0

Håll er till trådens ämne och respektera trådstartaren. Detta gäller främst inlägg 5-11.

Amor Vincit Omnia

Mads
0

# 0 Jag kan tyvärr inte läsa av dig från den/de bilderna men har du en vanlig så sänd över den via pm så ska jag ge det ett försök.

Amor Vincit Omnia

Denna kommentar har tagits bort.
chik
0

Kan inte.Men jag bara gillar denna bild.Den är så bra…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Free-spirit-minded
0

Du är en glad, sprallig tjej, du har en liten hund. Du gillar naturen, djur och är en bra vän. Ditt humör kan nog vara väldigt växlande men i grunden positiv när du känner dig förstådd.

[mossquinnan]
0

Jon Filip och Free ligger närmast här..

Tack chik denna bild beskriver en annan sida av mig..ja lite iaf..

Men jag vill veta mera..

Mera hemliga hämmade saker..*S* kom igen nu

jag blir inte sårad..å då mener jag det..*S*

Free-spirit-minded
0

Du känner dig splittrad, svårt att koncentrera dig. Du är nog ganska naiv och tror kanske ibland för gott om människor och blir ibland utnyttjad av människor som inte är lika positivt inställda som du.

[mossquinnan]
0

Free du har många poäng här

Tungan ute

Free-spirit-minded
0

Kanske dom som har problem och inte du???

[mossquinnan]
0

hihi ja *S*