Vad händer?
Det händer saker här ikväll medan jag är på Tonåringa i fokus o svamp i fokus… (redigerar och svarar på inlägg)
Någon har knackat på min balkongdörr och det var inte min pojkvän (som bor granne med mig) och så "klipper det" i vardagsrummet. (låter ungefär som någon klipper tånaglar med sån där klippare) Och två nya lampor hos mig har gått sönder idag.
Jag har inte kunnat sova bra i min nya lägenhet. Jag är jättetrött varje morgon och dag, så jag undrar om det kan vara så att det finns något här som tar av min energi??
Nu medans jag skriver så hör jag olika konstiga ljud från vardagsrummet.
Jag har sagt högt att det är inte OK att om det är så att någon är här att dom tar av min energi. Om det är en släkting eller nära kär, så är det helt ok, men annars in te.
Tips?? (Jane kanske) tack.. :)
Jag ska ta lite foton nu och se om ni kan "se nåt" eller om nåt fastnar på bild. Jag är iallafall inte ensam. Och hunden ligger och sover.
seriöst… min kamera är tydligen helt död, efter att jag nyligen laddat den…
Jag ska hitta på laddaren och ladda på den igen och sen ta foton.
alltså, jag var tvungen att tända lampan över vardagsrumsbordet för att jag skulle kunna fota något överhuvudtaget. Men det gick inte att ställa in på blixt eller automatisk.. helmysko, för det har aldrig hänt förut.

Jag skulle också vilja ha en pojkvän som bor granne med mig.
Ja, jag hade nog lite tur där 
ja lite putt så här sent på natta
Äldre man får jag känslan av, omkring 60-70 kanske, lite längre grått hår, rökare, kan vara att han varit boende i lägenheten tidigare kanske & helt enkelt sitter i soffan & klipper tånaglarna ? 
Amor Vincit Omnia
#10 Du kan nog ha rätt. Kom att tänka på min äldre granne och vän som gick bort nu i april. Han blev 73 år och han är lång, grått hår och var rökare.
Kanske han som hälsar på. Skulle inte förvåna mig ifall han vill busa lite.
Jag hör av mig till dig snart. Fått ditt PM. kram
# 11 Det kan nog absolut vara den mannen jag fick till mig, kunde se honom sitta och småle i soffan och känslan är inte på något sätt obehaglig så jag tror inte han dyker upp för att skrämmas, snarare hålla sällskap eller tatas lite 
Kram
Amor Vincit Omnia
ja han var sällskapssjuk och lite retsam/skojades mycket. Tack
# 13 Vad härligt att du har lite sällskap då ju av honom, han log så härligt när jag såg honom och han kom liksom direkt när jag kikade på dina foton 
Kram
Amor Vincit Omnia