Drömkonfetti
Jag drömmer ju ofta och väldigt tydligt och minns alltid allt precis när jag vaknar, men inatt har jag pga drömmarna vaknat upprepade gånger och sedan somnat om och drömt annat så nu på morgonen minns jag bara småbitar. Lite av varje…
I en dröm står jag och ska köpa frimärke, där finns frimärke för jag ser dem men hon som står där säger att de inte har några. Sen går hon fram och spottar mig i ansiktet, jag blir först chockad sen ler jag och tänker att hon tycker nog om mig ändå så detta behövde väl komma ur henne. Sen kommer hon då skamset och ber om ursäkt…
Sen har jag en ny nyckelring (detta är verklighet alltså) med en behållare där man kan fylla i ett papper med sina drömmar & önskningar till universum. Nyblivna exet frågade i helgen vad jag önskar mig av universum och har fyllt i där, jag svarade att jag inte visste än så där stod inget.
I en dröm inatt valde jag att visa vad där stod på lappen för honom, dock var lappen helt plöstligt sliten och trasig och det var svårt att se vad där stod. På lappen stod dock att jag önskade mig ett liv tillsammans med honom.
Amor Vincit Omnia

Typiska drömmar.Ett Tecken på att hjärnan laddar upp och lagrar, förbereder sej sen för nya intryck.Därför är det viktigt att sova.
I drömmen blandar man ofta ihop sådant som hänt med helt irrationella händelser,platser och människor.Men också med sådant man bara läst om i tidningar och böcker eller sett i filmer-TV
Betyder egentligen ingenting vettigt men drömmaren kan läsa in mycket.