God Morgon
God morgon alla här på ön.
Jag hoppas att det blir en bra dag för oss alla idag.
Här är det blåsit och regn. Jag hoppas att det blir bätre väder snart. Ha det gott alla vi hörs.

God morgon!
Regn och blåst här med idag och här ligger vi nu sjuka så det blir nog soffläge med mycket sömn.
Önskar alla en fin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon!
Här i norra Halland blåser det rejält och regnar vågrätt….
Men havet är vackert….höga vågor och vitt skum. Så nu är nog hösten här.
Jobba några timmar och sedan börja städa är vad som är på mitt schema idag.
#1 hoppas att ni fort blir friska igen, ta hand om er!
Blåsiga hälsningar
red-Lady God dagens.
Önskar er alla i burken en fin dag…
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Mornings Red-Lady och alla andra!
Skruttväder här med. Det började regna igår kväll och det ser ut som det kommer hålla i sig.
En bra dag för en god bok kanske.
Ha en fortsatt mysig dag!
God morgon
Här i skummeslöv så har vi storm o regn. Har inte ens gått med hunden som jag alltid gör annars,hon får nöja sig med trädgården.,får se om det bedarrar under dagen.
Annars jobb o det vardagliga..
1#Krya på er.
Önskar er alla en bra dag.
Kram

God morgon på er alla.
Riktigt busväder har vi i Värmland, skönt att ta flyget till varmare länder i kväll. Förkylning, feber och bihålorna med tillhörande penicillin så jag får hålla mig i skuggan. Men det gör väl inget att ligga i en solsäng och läsa dagarna i ända.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Regnmolnen hopar sig sakta. När som helst kommer det brista i himlavalvet.
Men det gör inget, för jag älskar regn. Jag älskar ljudet av regn, känslan när regn faller på mitt huvud och synen av regndroppar som landar i pölar är väldans härlig. Jag föredrar regn över torrhetta.
Idag kan jag äntligen lämna in försörjningsstödsansökan eftersom jag skrivit klart kontraktet mellan mig och min nya hyresvärd. Flytt sker i början av september. *glaaaaaaaaaaaaad*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Önskar alla en så bra dag det bara går att få, trots sjukdomar, väder och vind! 
Här är grått och blåsigt och tror det kommer regn.. ser så ut iaf. Men det gör inget! *ler*

OCH!!! Glöm inte bort att vara vänlig mot varandra för ett leende samt vänligt bemötande kan göra en stor skillnad på hur "mottagarens" dag blir. (menar i största allmänhet nu) 

Själv har jag suttit på Utomjordiskt och "städa" bland länkar sen kl 7 (förutom en 20 min promis med hunden) och har inte tittat in här förrän nu.
Jag fastnar ALLTID på YouTube och blir sittandes där för man hittar alltid något nytt att titta på.*asg*
Som sagt! Ha en bra onsdag och tänk på att ett skratt förlänger livet (sägs det)
**** OBS!!!Förekommer 2 "fula"ord i klippet****
God eftermiddag - snart seans i smedjebacken- ska bli trevligt
Önskar alla en strålande dag!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Vet du chik vad jag fick iskallen när jag läste ditt inlägg?
Jo!!! 

God Kväll.
Playja!!Haaa..
Då kantrar jag med denna..
Lena.P är jag i verkliga livet.

#14… I love!!! 

Kontrar dig chikgumman!
(Denna som jag lägger in menar jag inget illa med men den är så kul tycker jag för han har så underbar energi! Hoppas ingen tar illa upp!)
Ha ha ha - gillar