Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 3250 ggr
ClarasMamma
0

Dagens 24/10!

Såg att ingen hade skrivit det i dag då får jag göra det då :D..

Idag är den regn regn uscha!

Så i dag blir det till och städa och pyssla med barnen.

Varför inte ta denna regniga dagen och ringa/smsa till sina nära och kära och berätta hur mkt man tycker om dom?

Brukar skicka iväg att sms då och då till mina föräldrar och säga hur mkt jag älskar dom.. Det är en liten sak som man kan glömma av tyvärr..

Hoppas ni får en fin dag.. kramar Jessica

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

JustMe08
0

Vad bra att du startade upp den tråden. Toppen!

Här är lite finare väder, men det blåser så det knakar i huset och jag höll på att flyga ner i diket när jag var ute och cyklade i morse.Skrattande

Jag håller med om att det är viktigt att visa att man uppskattar och älskar sina nära och kära.

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Marina2
0

Hej på er!

Regn och blåst här med. Dagen består av jobb o ärenden. Men sen vila till kvällen. Längtar efter mer sommar!

Ja det är bra att säga till sina nära o kära hur mycket dem betyder för en.

Ha en fin dag på er.

Kram

ClarasMamma
0

Ja denna tråden brukar alltid finnas när man kommer in :) har ju inte varigt så sktiv på ett par år nu men försöker komma tillbaka till sidan :) 'Och denna tråden brukar man alltid se :)

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Elisabeth-J
0

Hej!

Här kommer det regnskurar mellan varven, men i övrigt är det solsken och skönt ute. Idag har jag fått vara chaufför, körde först Robin till sin skola, sen min brorson till bussen då han började gymnasiet idag, men en timme senare fick jag sms att han hade slutat. Jag hade lovat att åka och hämta honom då det är 4 mil dit, men hade ju också ett ärende att göra där så nu är tapeterna till matrummet beställda och även magnetfärg och tavelfärg :) Vi åt lunch på McDonalds och åkte vidare till verkstan så han får lämna in sin Epatraktor som ska åtgärdas efter att han blev påkörd. Så nu sa vi dricka kaffe och sen åka och måla en stund.

Önskar alla en fortsatt fin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Denna kommentar har tagits bort.