Jobb hela helgen
Övrnaturligt är en stor del av mitt liv och upptar väldigt mycket av min tid vilket jag tycker är väldigt roligt och givande. Nu ska jag strax bege mig till mässan och jobba till kl. 18.00 och efter det blir der restauranang med hela gänget. Så ikväll kommet jag in här ganska sent. Får väl abstinenst idag :-) Hur som helst har jag min fina vän Ewa här som finns för er och svarar på era frågor m.m. Passa på och skriv MASSOR idag så att jag har lite att läsa och skriva ikväll!!!
Kramar till er alla / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Lycka till och hoppas att det kommer att gå bra för dig!
Du är jetteduktig Elisabeth……kramar
Elisabeth.
Tack för samtal i fredags.Det är jäkligt tufft just nu.Pendlar fram och tillbaks hela tiden .
Hoppas dock mässan varit lyckad.
Kram ewa
Åhh vad jag blir avundsjuk på er som fick vara med på storseans och mässan idag…men det blir väl fler ggr hoppas jag. Skulle varit roligt att få träffa er alla trevliga människor som finns på detta forum. men det får som sagt bli en annan gång. Själv så hade jag tyvärr ingen möjlighet att komma idag.
säkert flera gånger……

HEJ…ojdå…ramla in här med..hi hi..var på MÄSSAN idag..träffa en mycket trevlig person…småler…kallar henne för naturgodis…ja hon vet vem hon är…köpte mig lite olja till min aromlampa…ja en änglaolja…så nu ni..nu kommer det nog hända saker….oj såg nu RAPORT från mässan..oj vad nyfiken jag blev..kan inte bärja mig..jo sen prata jag några ord med Perh..mycket intressant person…han fick mitt nackhår att resa sig rakt upp..ja inte bara nackhåret..nästan hela.håret…elisabeth träffa jag oxå..fast jag har ju träffat denna underbara person förr…men nu hoppar jag vidare..så hörs vi..kram
jamen jag tyckte det var gott med naturgodis…knaprar nu med…synd att det inte var fler som kunde komma…igentligen skulle man ordna nåt och träffas och kanske bjuda in ett medium..det skulle jag tycka va jettekul…

#3 Jag vet att du kommer att pendla en tid nu. Du finns i mina tankar och jag känner med dig nu, du vet att jag finns när helst du behöver. Bara att ringa när du vill min vän!
Kramar
Elisabeth
vilken bra ide misshelena….
Jag köpte 6 påsar naturgodis på mäsan,men ingefära som jag köpte smakade blääääh

#10 En del naturgodis smakar väldigt gott medan annat smakar bläääh… själv föredrar jag mandlar och jordnötter med choklad 
Elisabeth