Luffare
Har en längre tid sätt en man stå med svart kappa o svart hatt i min hall. När jag kollar på tvn så kikar han fram från hallen o tittar på mig. Ser ej ansiktet. Härom kvällen hade jag främmande o då såg jag en man med bruna kläder gå in i mitt sovrum. Då säger jag högt: Jaha nu gick det in nån i mitt sovrum o han har bruna kläder på sig. Vet ej om dom tyckte att jag va konstig men igår på en fest så sa jag det till min granne som bor längre ner. Den grannen är mycket skeptisk då hon ej tror på andar. Och då sa hon att det hade bott en luffare i min lägenhet o han hade haft bruna kläder. Hon tittade konstigt på mig men det kändes skönt att få bekräftat att jag sett rätt. Känner ej nått obehag men har sett att katterna o hunden reagerar väldigt kraftigt vissa kvällar.
Tack för denna tråden. Den hjälper mig för jag har något liknande som jag upplever i min sons lägenhet.

U R us
wow, du borde be ett medium hjälpa dig utveckla din förmåga
#1 Tack själv..man tror ibland att man är knäpp när man ser saker som händer även mitt på ljusan dagen..Har hört fotsteg i grusen men ingen som kommit fram..
Eller att någon står nära bakom och rör sig omkring en, så att man känner närvaron men ser den inte.
Jag har lärt mig nu att jag inte är "knäpp", men det tog tid. Känslan att lita på det man upplever själv ska man hålla fast i.
U R us
#3 Tack då är man ej knäpp..Har varit med om så mycket att jag skulle kunna skriva en bok