Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 1910 ggr
VilleVargtass
0

Dolda avdelningen

Eftersom det inte tillåts diskussioner i tråden om det dolda så uttrycker jag mina åsikter här.

Tydligen måste man ha vissa övernaturliga egenskaper som telepatiska förmågor för att få vara med i den dolda delen. Kriterier för tillträde har presenterats men tydligen finns det ytterligare kriterier som måste uppfyllas och dessa ska man tydligen ha kännedom om på andra sätt.

Nu är jag inte särskilt sugen på att delta i det dolda men för nytillkomna medlemmar verkar det inte särskilt välkomnande.

Skälet till den dolda delen kan vi läsa om, beror på att skeptiker trasar sönder trådar. Därför är det bra om medlemmar som tycker så tar en liten titt på skepticism i fokus så ser ni hur exemplariskt diskussionerna förs där, trots att det är ännu fler skeptiker där. På så vis blir det alldeles jättetydligt vilka som i själva verket är de som trasar sönder trådarna här inne.

Imasy
0

Nej man behöver defenitivt inte ha någon form av förmåga för att ha tillträde dit så lägg inte ord i vår mun.

Men bara för att den finns så betyder det heller inte att man per automatik får tillträde till den, av olika skäl. Lika lite som vi behöver redovisa vilka som har tillträde dit och varför.

Du ger själv ett ypperligt förslag att diskutera skeptisism på, så fortsätt gärna i de tankebanorna.

Låser därför denna tråd.

Inlägget är låst för nya kommentarer