En konstig dröm.
Min kamrat avled för en månad sedan, och ett år tidigare fick vi avliva hans hund som jag hade hand om på slutet då killen jobbade mycket.
Hunden och killen var som ler och långhalm och han grät länge och väl över hunden som han sedan kremerade och hade hemma länge innan han spred ut honom i en minneslund.
Men nu till min dröm, jag drömde att killen kom till mig och var hemskt ledsen och frågade vart hunden var, jag frågade honom - Men är han inte med dig?
Han sade då- nej jag har inte hittat honom.
Detta grämer mig så otroligt, har han inte hittat sin hund på andra sidan ?
Hur ska jag tolka detta ? Vill finna frid och veta att han är med sin bästa vän och spelar fotboll.
Finns det även någon som kan berätta mer för mig om hans död ? Hur det gick till eller hur jag ska förklara, det är mycket som är luddigt.
Tack på förhand.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
tror din dröm kanske bara betyder att du är orolig för att de inte hitta varandra på andra sidan?

fast det tror jag de har gjort!!! tror alla som betydit mycket väntar på oss när vi kommer över! så jag tror definitivt att de spelar fotboll tillsammans!
(vilken fin hund, btw…så synd att den gått bort.
)
Kram
Sofia..så sorgligt med din vän… Men döden är något som vi alla drabbas av Människa som djur..
O din dröm kan vara som ovan skriver att du är orolig för att din vän o hund inte har träffas..
Vilket dom har…..O nu är dom med dig överallt…-Så är mina tankar om andevärden.
Lena.P är jag i verkliga livet.