Detta är ett Medium!!
Pga att jag har fått till mig några riktigt otäcka historier idag,ledsna människor som trott sig skulle få hjälp av s.k.Medium så skulle jag vilja vända mej till er som aldrig varit i kontakt med ett Medium,men som kanske är på väg.Ett Medium SKA ge dig övertygande bevis på att vår färd efter vår död,fortsätter.Detta innebär att ett seriöst Medium ger dig en beskrivning av nära/kära/vänner så i detalj att alla tvivel kan undanröjas.Därefter lämnas meddelande/budskap fram som du bör förstå innebörden av,det ska gälla här och nu.Och med här och nu menar jag att Andevärlden ger även bevis på hur din livssituation ser ut idag och vad du kan behöva för ev.råd för att kunna gå med lättare steg framåt i ditt liv.Och då du går därifrån ska dina steg kännas lätta,och du ska känna trygghet….i full vetskap att dina nära och kära finns med dej!Ordet Medium betyder ju oxå i Engelska språket,Förmedlande Länk.Jag hoppas av hela mitt hjärta att när ni går iväg/ringer till ett Medium att ni vet vad ni kan kräva.För mår ni dåligt och har blivit skrämda,ja då är det inga medium ni har besökt….då är det något helt annat*L*
Kram Ewa
Men vad gör man om mediumet inte ger dig de här "bevisen" eller upplysningarna?
Ska man vägra betala? Kan man anmäla dem till någon form av konsumentverk
?
Sara
När jag förlorade min man så tragiskt så tänkte jag hela tiden på att hur jag kan möta honom igen…jag bad och bad att han skulle komma tillbaka ,men det gjorde han inte ,jag känner hans närvaro men han ger inga Tecken och det är förmodligen för att han vill inte att jag ska bli ledsen för visar han sig så kommer jag naturligtvis att bli jetteledsen när han går igen.Då tar man kontakt med ett medium man blir desperat i sin sorg för man vill ha kontakt med honom.Tyvärr är det så att många som kallar sig medium utnyttjar denna situation och det kan bli hur toligt som helst..jag fick hjälp av en underbar människa jag VET tog kontakt med min älskling och nu känns det mycket bättre..man kunde till och med skratta för det var verkligen han…I morse vaknade jag med en lycka inom bords,jag vet nu att han har det bra och att han finns hoss mig hela tiden,,,man ska inte lämna ett medium i förvirring…som jag gjorde sömnlös i flera nätter och fundera på saker som inte betyder nånting…det räcker med den sorg man har..jag är så tacksam för den hjälp jag fick …det betydde så oroligt mycket för mig.Du vet vem du är….Tack än en gång….

Jag kan bara relatera till mig själv,men jag vet att många andra gör likadant.Skulle man ha en dålig dag,då tar man ej heller betalt,och som sitter ska du ej heller behöva betala om inte bevisen finns där.Men det bör nog Mediumet känna själv oxå,de flesta vet när man gjort ett dåligt jobb,samtidigt så vet man att man ibland har gjort ett mycket bra jobb!
Men för mig är det en hederssak att inte ta betalt om det ej skulle fungera.Och jag hoppas att många tänker så!
Nja,konsumentverk fungerar nog inte vad jag vet *L*.Det är ju på gång med ett Mediumförbund,men hur långt de planerna har skridit vet jag i dags dato inte.Men tanken med detta förbund är att man kan anmäla ev."medium" som inte följer de riktlinjer som finns idag.Dvs de jag nämnde i Ingressen.Kram

HEJ o godkväll..detta med medium..ja du det finns skojare..o det finns dom som skor sig på andras olycka..själv har jag besökt två medium…kan bara säga att båda två fick kontakt…båda kunde bevisa att det var rätt person…ena sa saker som hade hänt under åren…o dessa saker kan mediumet ALDRIG veta..till och med jag hade glömt vissa saker som hon sa..men när hon berätta då dök dom ju upp i huvudet…för det som hände för då 10 år sen går jag ju inte o tänker på utan gammal o glömmt läger man ju på hatthyllan som jag brukar säga…det ligger där så man ibland som nu sak kunna ta fram o titta över detta…det sista som jag var hos..hon nämnde nutid..vad som skulle ske o vad som hände unde jul o vinter..o sen sa hon saker som stämde så BRA in…på personen…till och med så fick mediumet säga till personen….att leka får hon göra sen..jag smålog när hon sa till henne..ibland får man sig ett gott skratt när man är där..men leta så ni hittar bra medium betala hellre resan till ett bra medium..än att bli lurad av ett falskt…kram
För att man kan säga det handlar om mediumskap. är det givetvis av vikt att buskapet bevisligen är relaterat till andevärlden. Annars kan man ju påstå vad som helst o söka sanningar". För mig är det hedersak att riktlinjerna är hålls inom den ramen.
kramar Medium

Kul att höra Drutten53 att du har så bra erfarenheter.Ett härligt Medium du besökt:-)Kram

Småler…ja du nog var dom härliga…man fick ett gott skratt..mest hos den sista…ja du det var roligt….tolka nu inte detta fel..men hon berätta så på pricken av denna person..hur den var här på jorden…småler nu igen..för denna person är lika där busig o plojar..far in då o då..slänger ur sig det som behövs..sen far den iväg igen..sen kommer tillbax..slänger ur ett nytt medelande..så var denna person här med dessa år den fick här..synd bara att det sista medium flytta…detta medium var så otrolig rar o go..hon fick en att skratta o må bra…O sen ett jättestor plus..hon var precis som jag..helt vanlig människa…kram
P.s..att jag inte fick några skratt första gången..var nog för att jag var så nervös…o sen när vi fick kontakt så kom glädjetårar…jag grät o grät…men av GLÄDJE…ja man måste få uppleva detta för att förstå glädjen o tårarna…
jag grät ochså….glädjetårar det var precis vad jag behövde i min sorg att få träffa honom igen…han var tydligen bekymmrad över min gråt..det var så underbart ,det var verkligen han…nu pratar jag ännu mer med honom.I går kväll tex jag har köpt ny soffgrupp och jag fixade och ordnade..tände ljus och sa högt..nu kan du komma och titta..tycker du inte att vi har fint nu…då kom ett svar…varför har du köpt vit soffa??? hahahah typiskt honom …

#8 Jag är så glad för din skull, att du har fått en sådan positiv kontakt nu med din man och kan uppleva gläjen mitt i sorgen. Jag ser fram mot att träffa dig idag!
Kram/Elisabth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

hej.misshelena..kan inte låta bli att skratta..typiskt karlar…alltid ska dom kasta ur sig något..när man själv tycker det är fint.
se om vi ses idag..se om jag orkar åka..har ju legat sjuk i 5 veckor..kram på dig vännen..sänder dig tusen tankar o kramar..ta hand om dig…p.s o när du träffar elisabeth..så får du ett gott skratt…KRAM
positiv kontakt hahahah…..det var mest tillsägelser om skitiga fönster etc..men men det var ju honom upp idan….