Det bästa idag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det är trevligt med lite avbrott i diskussionerna ibland.
Gick till affären tidigare idag och TÄNKA SIG!!! Jag hittade Dr. Pepper på 1,5 liters flaskor!! :D Det var det bästa som hänt på LÄNGE, kan jag lova.
Snart helg, någon som ska göra något skoj?
Jag planerar på Tech Noir i helgen, men det är mkt i inträde och alltid dräggiga synthare och cybergothare där - plus askass musik nuförtiden, så njae.. kanske inte.
Söndagen tänkte jag ägna åt att göra bokfynd på bokmarknaden över Drottninggatan här i Stockholm.
Sitter och lyssnar på Dead Can Dance och dricker Dr. Pepper, livet kan inte bli mycket bättre.
De är ett av de mer spirituella/ethereala gothbanden - kanske av intresse för någon här.

Åh, den här är också jättemäktig!
Samma band, låten heter "Host Of The Seraphim", och var med i soundtrack till Stephen King's "The Mist".
Tack Jimmy-G, för musiken. Gillar!
Det var väl det bästa idag… :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Det bästa i dag!!!
Hela dagen…var bra….
Lena.P är jag i verkliga livet.

Vilken mäktig musik…..
.

Jo, visst är den! De är även väldigt duktiga livemusiker, både Lisa Gerrard och Brendan Perry arbetar numera med soloprojekt dock.
Klippet nedan är Lisa Gerrard som sjunger en tolkning av Robert Dwyer Joyce's "The Wind That Shakes The Barley". Live 1993.
Den ger mig alltid gåshud. Hon är gudomlig.
Stehpen Kings böcker är bra…
Igår var det bästa att vi hade ett möte på jobbet med en som mobbar min ena kollega….Men han vägrade att lyssna…men vi fick iallafall sagt det vi ville säga…
Och att sonen blivit bättre och är ihop med tjejen igen…
Kram till er alla.
Vad kul för din son, och dig (då din son är gladare) 
# 0 Visst är det härligt när man kan bli så himla glad för något så simpelt som en flaska läsk
Det är ungefär som när jag brister ut i ett stort leende varje gång bussen INTE är sen när man ska till jobb.
Det bästa med idag är att jag nu äntligen har semester & sitter här i soffan & myser med lilla sonen som just nu inte kan slita blicken från en dokumentär om flygplan. Och så är jag tacksam för att vi får må bra, saknar nog inget i livet just nu.
Kram på er, ha en bra dag ! / Madde
Amor Vincit Omnia
The mist har jag sett, den är en verkligt spännande film..den slutar verkligen inte som man skulle kunna tro..
U R us
Hej där :-))
Jag har aldrig hört dessa grupper förut..men tycker det låter ganska så bra *L*
Ja mer än bra:-)
Därimot tycker jag det är fint och jag blir glad då jag hör att folk mår bra..
Kastar in en låt som jag tycker om..gammal men går fortfarande in i mitt hjärta.
Önskar fin helg..å det lät mysigt att knalla runt på drottninggatan:-)

#5. Vilken röst den tjejen har. Helt sagolik. Sitter just nu och lyssnar på dem på andra videoklipp på youtube. Väldigt mäktig och vackert faktiskt.