"Medial bild" ?
Var i fridens namn bor du? Här där jag bor är det sommar. 
Här har vi vintrar med, den senaste var med mycket snö.
Bilden är äkta.
Kul bild! Men särskilt 'övernaturlig' tycker jag kanske inte att den är ;)
En lat Snömannen! (Med liten haka…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
# 4
Det är klart det inte så mycket, men det är inte konstgjort med handen. Om man gämför med m bollar man fångar med digitalcamera så kan man väl ta detta oxå i beaktande.

På vilket sätt är "skottade upp snö" inte konstgjort med handen? ;/
Det är ju uppenbarligen en rolig slump, men något övernaturligt är det ju rakt upp och ner inte.
Jättebra exempel på Pareidolia, både snöhögen och bilden på träden.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Övernaturligt tror jag inte heller. Men att gämföra med bollar i lugtem som alla cameror får, det tror folk är övernaturlig även om fakta kan presenteras.
Kan köpa Helen -K resonemang"
Skottade snö från garageinfart till en hög så min dotter kunde åka " nerfösbacke" , bilden ser jag från fönstret o visar till några vänner med som säger presis som ni att det är tydlig ansikte men ,så what

Jag har tydligen bara svårt att tolka dina inlägg. :)
P.S.
#9 - ingen av mina kameror får "bollar i luften"… :(
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Black-box. Du gav mig ett gott skratt.Fins ju gamla kort med Jätte gamla…
jag tycker detta fotot är bevis på att det kan vara något som alla ser.
Sen vad som har gjort det?????
Men jag ser ju ett konstverk o det tackar jag för,
O så för skrattet.
Såg den stackas B-B nästan ramla av stolen.ja.
Egge tack för fotot o det hoppas jag att du sparar..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Har en del foton som jag visat on andevärlden, Folk reagerar inte ngt speciellt på dem , det äkta med bevisvärde bakom sig. Här duger dem inte, här duger sagorna mer, eller skeptikernas historia.
Vi människor är så bundna till oss själva att det inte fungerar visa ngt bevisbart för det hör inte till tiden.
Om Jesus hade uppfött (läste detta i en artikel) skulle ingen tro på det. Just av anledning , det hör inte till tiden.
Man ser i Historien att båstoendet är sant .
#11 Det bör vara mörkt och med små saker i luften (damm, snö, insekter et c). Använd blixt och de små sakerna i luften måste vara nära kameran och det du fotar längre bort.
Viola!
Suddiga bollar (orber) i luften.
Egge!!Nu blev jag osäker o ledsen…
Egge..vist duger dina foton..Nu pratar jag om för mig…Såg en man.Men sen så tänkte jag att det kan faktist vara en Gammal kvinna..Så jag blev lite osäker där..
O när naturen gör något sådant här.Så måste det ju gå under Övernaturligt..För tänker man lite mer.Så vill ju bilden visa något.Men vad….
Sen så håller jag med dig..
Det skall vara trådar För o i mot..Det är där det händer…
O den Andliga människan kommer fram..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tänker i af inte predika vilket som är vad. Ha en strålande dag allihopa.
Eggepegge
Börjar ta bilder med en dammig camera istället, så får man visa lita bollar ..
#14 - det fungerar inte i alla fall. Har gjort precis så enligt dina anvisningar i detta inlägg.
Har varit i samma rum, samtidigt, där fler fotograferat och filmat Orber - och fått finfina resultat - men mina kameror vägrar…
* * *
När det gäller din bild på Snömannen, Eggebanrot, så säger jag alltid så här: För mig finns ingen slump.
Så, det betyder att "Snömannen" inte heller finns där av en slump. Enligt mig.
Om du har en originalbild tagen enligt #14:s instruktioner, så lägg gärna upp den. Original eftersom information du inte ser finns med i bildfilen, med den kan jag eller någon annan kanske förklara varför du inte fick med någon orb.
--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/
18 Det kanske var mindre dammigt när du fotograferade (ju mer man rör runt i rummet innan ju mer damm i luften.)
Din kamera kanske har blixten längre från objektivet så att det i luften inte lyses upp nära kameran.
Ta fler bilder, det är det lite saker i luften så kan du få ta många foton innan nån kommer precis framför kameran.
(Nu ska vi inte ta upp Egges tråd om min kamera. Jag vill bara nämna att jag tog bilder samtidigt som de andra (vid flera tillfällen) och att jag inte har bilderna kvar, för målet var att fånga nå'n orb och när de inte ville kliva in i min kamera så raderade jag förstås bort dem. Jag har tagit många bilder, med fler kameror. Så - nu anser jag att vi släpper min kamera.)
Snömannen, Egge, har stort hår och lurvigt skägg, enligt mig. :)
Tycker denna bild e såå märklig och spännande..
För jag ser egge`s ansikte som ligger där och blickar upp mot skyn..
Ett porträtt av dig..så jättelikt juuh 
Du lämnade inte bara snöhögen kvar på marken utan även dig själv:-)
Häftigt när du vände bilden, då såg jag det direkt! Det är ju en indian!!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua